چین و هند به دنبال کاهش تنش مرزی هستند

به گزارش تور اروپا ارزان، ایسنا نوشت: وزارت خارجه هند امروز (یکشنبه) گفت، دهلی نو و پکن به دنبال توافقات دیپلماتیک و نظامی به منظور حل بن بست موجود بر سر منطقه مرزی هستند.

چین و هند به دنبال کاهش تنش مرزی هستند

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، وزارت خارجه هند در بیانیه ای گفت، نشست بین فرماندهان نظامی هند و چین در پست مرزی واقع در منطقه هیمالیا روز شنبه در یک جو مثبت و صمیمی برگزار گردید.

در ادامه این بیانیه آمده است: دو طرف توافق کردند تا به صورت صلح آمیز اوضاع در مناطق مرزی را بر اساس توافقات مختلف و دو جانبه و حفظ دیدگاه ها درباره این توافق ها بین رهبرانشان حل و فصل نمایند، چون این توافقات به صلح و ثبات در مناطق مرزی بین دو کشور یاری می نماید و امری مهم در راستای تحقق روابط دو جانبه است.

مقام های هند می گویند، بن بست موجود در اوایل مه امسال میلادی و زمانی ایجاد شد که نیروهای چینی وارد قلمروی تحت کنترل هند در لداخ شدند و چادرها و پست ها را برچیدند.

آنها گفتند، سربازان چینی به هشدارهای مکرر برای ترک منطقه بی توجهی نموده و این بی اعتنایی به درگیری انجامید. هند نیز هزاران سرباز را به منطقه اعزام کرد.

چین به دنبال کم اهمیت جلوه دادن این درگیری بوده است.

312 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 851

به "چین و هند به دنبال کاهش تنش مرزی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین و هند به دنبال کاهش تنش مرزی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید