گتوسو بازیکنان ناپولی را به اردوی تنبیهی می برد، پشیمانی دلورنتیس از اخراج آنچلوتی

به گزارش تور اروپا ارزان، گروهی از رسانه های ایتالیایی از تصمیم سرمربی تیم فوتبال ناپولی برای بردن بازیکن این تیم به یک اردوی تنبیهی و پشیمانی مالک باشگاه از اخراج سرمربی پیشین تیم خبر داده اند.

گتوسو بازیکنان ناپولی را به اردوی تنبیهی می برد، پشیمانی دلورنتیس از اخراج آنچلوتی

به گزارش خبرنگاران، به دنبال باخت خانگی شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال ناپولی مقابل فیورنتینا که به بحران اخیر این تیم دامن زد و باعث سقوط آن به رده سیزدهم جدول شد، سرمربی تیم جنارو گتوسو تصمیم گرفته که بازیکنانش را به یک اردوی تمرینی تنبیهی ببرد.

ناپولی از ماه گذشته که گتوسو جانشین آنچلوتی شد، در 4 بازی از 5 بازی اش تن به شکست داده است که تازه ترین آنها شب گذشته در ورزشگاه سن پائولو رقم خورد. با توجه به آزمون های سخت پیش رو از جمله مصاف با لاتزیو در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا که سه شنبه شب برگزار می گردد و مصاف خانگی با یوونتوس در سری A که یکشنبه هفته دیگر است، گتوسو تصمیم گرفته بازیکنانش را به یک اردوی تمرینی ببرد تا آنها را برای بازی های بعدی آماده تر کند.

او بعد در این باره گفت: من با بازیکنان صحبت کردم و قرار بر این شد که از امشب به اردوی تمرینی برویم. در واقع این تصمیم خودشان بود. ما دیگر نمی توانیم هیچ چیزی را کم اهمیت بدانیم. باید در چشمان یکدیگر نگاه کنیم، کنار هم بمانیم و چیزی که باید گفت را بگوییم. باید راه چاره پیدا کنیم، چون کارهایی که در حال حاضر داریم انجام می دهیم کافی نیست. برگزاری این اردو فقط یک تصمیم فنی و تاکتیکی نیست بلکه یک تصمیم روانی نیز است. من در دوران بازیگری ام با افراد بسیار آزار دهنده ای بازی نموده ام اما همواره وقتی به زمین بازی می رفتم، تمام تلاشم را انجام می دادم حتی برای آنهایی که دوست شان نداشتم. در شیوه مربیگری من خبری از مشت کوبیدن روی میز و بازخواست بازیکن نیست. من باید به حرف های آنها گوش کنم و ببینم چه اتفاقی دارد برای شان رخ می دهد.

پشیمانی دلورنتیس

در همین حال نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا نوشته که اورلیو دلورنتیس مالک و رئیس باشگاه ناپولی از اخراج کارلو آنچلوتی کسی که اکنون سرمربی اورتون است، پشیمان شده و به اطرافیان خود گفته که ای کاش هنوز هم می توانست آنچلوتی را برای نجات دادن تیم فرابخواند. آنچلوتی 22 دسامبر تنها یک هفته پس از اخراجش از ناپولی به عنوان سرمربی اورتون منصوب شد و در 5 بازی اش با این تیم 3 پیروزی و 2 شکست داشته که این دو شکست مقابل قوی ترین تیم های لیگ یعنی لیورپول و منچسترسیتی بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 517

به "گتوسو بازیکنان ناپولی را به اردوی تنبیهی می برد، پشیمانی دلورنتیس از اخراج آنچلوتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گتوسو بازیکنان ناپولی را به اردوی تنبیهی می برد، پشیمانی دلورنتیس از اخراج آنچلوتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید