2 آزمون استخدامی امروز، 27 دی ماه 98 برگزار می گردد

به گزارش تور اروپا ارزان، سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون های استخدامی فراخوان طرح شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی و ویژه پزشکان متخصص دانشگاه های علوم پزشکی را برگزار می نماید.

2 آزمون استخدامی امروز، 27 دی ماه 98 برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، امروز، آدینه 27 دی ماه 98 دو آزمون استخدامی شامل آزمون فراخوان طرح شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی و آزمون ویژه پزشکان متخصص دانشگاه های علوم پزشکی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد.

هفتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ویژه پزشکان متخصص دانشگاه های علوم پزشکی با حضور 233 داوطلب (143 نفر زن و 90 نفر مرد) در 22 مرکز استان و آزمون فراخوان طرح شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی سال 1398 نیز با رقابت 7 هزار و 107 نفر شامل 1 هزار و 778 نفر زن و 5 هزار و 329 نفر مرد برگزار می گردد.

تذکر های مهم:

- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

- فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت 8:00 (هشت) است.

- در ورودی ِحوزه­های امتحانی برای آزمون رأس ساعت 7:30 (هفت و سی دقیقه) بسته خواهد شد لذا داوطلبان ضروری است قبل از بسته شدن در های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری که بخشی از آن در بند ه آمده است، رفتار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 513

به "2 آزمون استخدامی امروز، 27 دی ماه 98 برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 آزمون استخدامی امروز، 27 دی ماه 98 برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید