6 میلیارد؛ دریافتی ستاره های لیگ برتر فوتبال ایران برای ملی پوش شدن

به گزارش تور اروپا ارزان، با یک حساب سرانگشتی متوجه می شویم که بازیکنان لیگ رجحان که آپشن دعوت به تیم ملی در قراردادشان وجود دارد، در طول سال چیزی بین 3 تا 6 میلیارد به قراردادشان اضافه خواهد شد.

6 میلیارد؛ دریافتی ستاره های لیگ برتر فوتبال ایران برای ملی پوش شدن

به گزارش خبرنگاران یکی از آپشن های بازیکنان لیگ فزونی دعوت به تیم ملی است. بازیکنان در قراردادشان این موضوع را قرار می دهند که در صورت دعوت به اردوهای تیم ملی مبلغی را به صورت مجزا دریافت خواهند کرد.

یکی از نکاتی که در اردوی اخیر تیم ملی به چشم خورد، حضور چند بازیکن لیگ فزونی بود که تجربه ملی بالایی نداشتند. هرچند این نفرات به لحاظ کیفیت جزو خوب های لیگ برتر محسوب می شوند، ولی حضورشان در اردوی تیم ملی با انتقاداتی همراه شد. طبق شنیده های ما چند بازیکن لیگ فزونی بعد از دعوت به اردوی تیم ملی، آپشن های مربوط به دعوت شدنشان به تیم ملی فعال شده و مبلغ خوبی بابت به دعوت به تیم ملی گیرشان آمده است.

برخی از نفرات بابت دعوت به هر اردوی تیم ملی یک میلیارد تومان و برخی دیگر پانصد میلیون تومان به قراردادشان اضافه خواهد شد. به طور مثال برای آپشن یک میلیاردی یک بازیکن، در صورت دعوت به اردوهای تیم ملی در طول یک سال که حدود 5 یا 6 اردو می گردد، چیزی حدود 6 میلیارد گیر بازیکن می آید. با یک حساب سرانگشتی متوجه می شویم که بازیکنان لیگ فزونی که آپشن دعوت به تیم ملی در قراردادشان وجود دارد، در طول سال چیزی بین 3 تا 6 میلیارد به قراردادشان اضافه خواهد شد که مبلغ بسیار خوبی به شمار میرود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 فروردین 1402 بروزرسانی: 14 فروردین 1402 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 2029

به "6 میلیارد؛ دریافتی ستاره های لیگ برتر فوتبال ایران برای ملی پوش شدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 میلیارد؛ دریافتی ستاره های لیگ برتر فوتبال ایران برای ملی پوش شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید