بازدید مسئولان استان بوشهر از ظرفیت های گردشگری شهرستان کنگان

به گزارش تور اروپا ارزان، کریم گراوند استاندار بوشهر به همراه سکینه الماسی نماینده مجلس شورای اسلامی و ناصر امیرزاده مدیرکل میراث فرهنگی به همراه معاونان این اداره کل در بازدید از شهرستان کنگان از ظرفیت های گردشگری سه روستای تنبک، نخل غانم و برکه چوپان بازدید کردند.

بازدید مسئولان استان بوشهر از ظرفیت های گردشگری شهرستان کنگان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، مدیر کل میراث فرهنگی این استان ضمن بازدید از اقامتگاه بوم گردی روستای تنبک، گفت: تکمیل ساخت این اقامتگاه زمینه توسعه گردشگری در این منطقه را فراهم خواهد نمود.

امیرزاده، اضافه نمود: اقامتگاه بومگردی روستای تنبک در کنار ساحل در حال احداث است و شامل اسکله تفریحی، چادر های اقامتی و رستوران سنتی است .

در ادامه این بازدید پیشرفت هتل پنج ستاره پتروجم نیز مورد آنالیز نهاده شد . هتل پنج ستاره پتروجم با ظرفیت پذیرش 360 تخت اقامتی سال جاری به بهره برداری خواهد رسید. همچنین در ادامه این بازدیدها در روستای نخل غانم مجتمع تفریحی گردشگری توسط استاندار کلنگ زنی شد.

نشست با اهالی روستا جهت برطرف مسائل، تقدیر از دانش آموزان روستایی و دیدار با خانواده های تحت کمیته امداد و کارآفرینان از جمله اقدامات دیگری بود که ضمن این بازدید انجام شد.

در انتها بازدید از شهرستان کنگان نمایشگاه صنایع دستی و دستاوردهای روستایی نیز توسط استاندار افتتاح شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 201

به "بازدید مسئولان استان بوشهر از ظرفیت های گردشگری شهرستان کنگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مسئولان استان بوشهر از ظرفیت های گردشگری شهرستان کنگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید