برنامه لوپتگی برای وینیسیوس

به گزارش تور اروپا ارزان، وینیسیوس اگرچه زیاد در پایتخت اسپانیا نبوده اما مربی رئال را معلم خود می داند و به او اعتماد کامل دارد.

برنامه لوپتگی برای وینیسیوس

به گزارش خبرنگاران، خوسه لوییس کالدرون، رئال مادرید مبارزه دشواری در پیش دارد و آن جایگزین کردن گل هایی است که کریستیانو رونالدو می زد. خولن لوپتگی برای وینیسیوس جونیور برنامه دارد. این جوان برزیلی بعد از درخشش با فلامنگو نظر فلورنتینو پرس را جلب کرد و رییس رئال باور داشت او می تواند به سطح بازی نیمار برسد. با این وجود، او در باخت 4 بر 2 مقابل اتلتیکومادرید در سوپرجام اروپا مورد استفاده قرار نگرفت. لوپتگی امیدوار است به تدریج او را به تیم اول باشگاه بیاورد با وجود آنکه در پیش فصل مرتبا بازی نموده. او نمی خواهد فشار زیادی به این بازیکن بااستعداد بیاورد بخصوص با تجربه ای که باشگاه در به کارگیری زودهنگام از استعدادها دارد.

انطباق با فوتبال اروپا برای بیشتر بازیکنان آمریکای جنوبی دشوار است همانطور که روبینیو در رئال مادرید برایش این اتفاق افتاد. سوپرجام بازی دشوار و پرفشاری بود و مربی سابق پورتو نمی خواست بازیکن جوان خود را درگیر جو منفی بازی علیه تیمش کند با آنکه قهرمان اروپا برای رسیدن به گل تساوی در وقت های اضافه بعد از گل سائول نیگس انگیزه زیادی داشت. وینیسیوس اگرچه زیاد در پایتخت اسپانیا نبوده اما مربی رئال را معلم خود می داند و به او اعتماد کامل دارد. از امشب که سفر رئال در لالیگا شروع می گردد، این مربی که تجربه خیلی خوبی از کار با جوانان دارد، به وینیسیوس اتکای بیشتری خواهد داشت.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 94

به "برنامه لوپتگی برای وینیسیوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه لوپتگی برای وینیسیوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید