بی خبری برانکو از دعوتش برای تماشای بازی تیم ملی

به گزارش تور اروپا ارزان، عادی ترین روال در همه کشورهای جهان این است که فدراسیون فوتبال آن کشور برای برگزاری بازی های اینچنینی از سرمربیان لیگ برتر و مدیران آنها جهت حضور در استادیوم برای تماشای بازی دعوت به عمل می آورد.

بی خبری برانکو از دعوتش برای تماشای بازی تیم ملی

به گزارش خبرنگاران ،درحالی که پندار خمارلو مدیر رسانه ای پرسپولیس گفته بود از گرشاسبی و برانکو برای حضور در استادیوم آزادی و تماشای بازی ایران و بولیوی دعوت به عمل آمده اما سرمربی پرسپولیس ساعاتی قبل از آغاز بازی گفت از این دعوت خبر ندارد.

برانکو گفت: تا این لحظه که با شما صحبت می کنم هیچ دعوتنامه رسمی و حتی شفاهی از جانب باشگاه پرسپولیس یا فدراسیون فوتبال به دستم نرسیده و از این دعوت بی اطلاع هستم.البته عادی ترین روال در همه کشورهای جهان این است که فدراسیون فوتبال آن کشور برای برگزاری بازی های اینچنینی از سرمربیان لیگ برتر و مدیران آنها جهت حضور در استادیوم برای تماشای بازی دعوت به عمل می آورد و به این وسیله و با ارسال دعوتنامه میزبانی خود را برای آن بازی مورد نظر اعلام می کنن.

سرمربی پرسپولیس تاکید نمود:نه از سوی باشگاه و نه از سوی فدراسیون فوتبال به صورت شفاهی هم صحبتی برای حضورم در استادیوم آزادی انجام نشده است.

3-350

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 203

به "بی خبری برانکو از دعوتش برای تماشای بازی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی خبری برانکو از دعوتش برای تماشای بازی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید