جشن 40 سالگی انقلاب را به کوری چشم دشمنان باشکوه برگزار می کنیم

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارش خبرنگاران، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جلسه شهرداران استان که روز چهارشنبه در استانداری برگزار گردید اظهارداشت: در شرایط خاصی در منطقه هستیم و با مسائلی که در داخل داریم باید در آستانه چهل سالگی انقلاب بتوانیم با گره گشایی از مسائل دشمن را نا امید کنیم.

جشن 40 سالگی انقلاب را به کوری چشم دشمنان باشکوه برگزار می کنیم

وی بیان نمود: در چهل سالگی انقلاب اسلامی با یک اطلاع رسانی واقعی و وسیع باید دستاوردها را بخوبی منعکس و ترامپ را ناامید کنیم و این جشن باشکوهتر از گذشته باشد.

استاندار گفت: شهرداران می توانند با ابتکار و هزبنه کمتر و با مشارکت مردم برنامه های جنبی در این جشن را پیش بینی و با بیان خدمات صورت گرفته مردم را شاد نمایند و با همه مسائلی که برای ما ایجاد نموده اند باید جشن انقلاب را بخوبی برگزار کنیم.

زاهدی توضیح داد: شهرداران لازم است در شهرهای زیر 50 هزار نفر برای اجرای طرح بازآفرینی اقدام نمایند.

جذب نیرو در شهرداریها ممنوع است

وی بیان نمود: با توجه مسائل اعتباری از این پس هیچ مجوزی برای جذب نیرو در شهرداریها داده نمی گردد مگر متخصص مورد احتیاج و به صورت استثنایی و موردی و شهرداران باید در هزینه ها صرفه جویی نمایند تا کاری متوقف نگردد.

استاندار قزوین اضافه نمود: برای تامین اعتبار پروژه های بازآفرینی از سوی استانداری حمایت لازم صورت می گیرد اما طرح ها تعریف خاص خود را دارد و شاید نتوانیم به همه شهرها یاری کنیم و باید مصوب گردد.

زاهدی در خصوص استفاده شهرداری ها از تسهیلات دولتی اظهارداشت: در این زمینه ممنوعیت داریم و فقط بخش خصوصی می تواند از این تسهیلات برخوردار گردد و شما باید بخش خصوصی را معرفی کنید تا کارها زمین نماند.

وی اضافه نمود: اتخاذ رویه واحد برای اعمال هدیه خوش حسابی لازم است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 261

به "جشن 40 سالگی انقلاب را به کوری چشم دشمنان باشکوه برگزار می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن 40 سالگی انقلاب را به کوری چشم دشمنان باشکوه برگزار می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید