شعار بیر، ایکی، اوچ با همراهی اکبر ایمانی

به گزارش تور اروپا ارزان، قرار است طرفداران تراکتورسازی با همکاری اکبر ایمانی، شعار معروف بیر، ایکی، اوچ که معنی اش یک، دو، سه است را در استادیوم سر بدهند و اینگونه حمایت خود را از تیم شان نشان بدهند.

شعار بیر، ایکی، اوچ با همراهی اکبر ایمانی

درخواست پرشورها و پاسخ مثبت اکبر ایمانی

تراکتورسازی نیم فصل دوم را با پیروزی پرگل مقابل نفت مسجدسلیمان شروع کرد. برد با تمام قوا و البته حمایت طرفدارانی که 40 هزار سکوی استادیوم یادگارامام را اشغال کردند تا تیم متفاوتی را در زمین ببینند. تراکتورسازی با چهره های تازه ای چون جرج لیکنز روی نیمکت و اکبر ایمانی و احمد موسوی در زمین این 3 امتیاز ارزشمند را به دست آورد. پیروزی مهمی که باعث شد تا تراکتورسازی نام خود را به عنوان یک مدعی جدی مطرح کند.

بعد از این برد، همه چیز در تبریز و تراکتورسازی بر وفق مراد است. طرفداران کری های مخصوص خود را در فضای مجازی می خوانند و بازیکنان نیز برای خوشحالی آنها وعده هایی می دهند. از جمله این وعده ها می توان به قول و قرار اکبر ایمانی با پرشورها اشاره نمود. هافبک جدید تراکتورسازی که نیم فصل نخست را در نفت آبادان سپری کرد و با اما و اگرهای فراوان از این تیم جدا شد تا پیراهن قرمز را بر تن کند و شاگرد جرج لیکنز گردد. -

در فضای مجازی، طرفداران تراکتورسازی که علاقه ویژه ای به تیم های ترکیه ای و بخصوص گالاتسرای دارند، بحث سر دادن شعار معروف بیر، ایکی، اوچ را به راه انداخته اند که با پاسخ مثبت اکبر ایمانی روبرو شده. ایمانی ابتدا همخوانی با طرفداران را به عهده کاپیتان های تراکتورسازی گذاشته اما وقتی اصرار پرشورها را دیده، به خواسته آنها پاسخ مثبت داده.

قرار است طرفداران تراکتورسازی با همکاری اکبر ایمانی، شعار معروف بیر، ایکی، اوچ که معنی اش یک، دو، سه است را در استادیوم سر بدهند و اینگونه حمایت خود را از تیم شان نشان بدهند. شعاری که در تبریز طرفداران بسیاری هم دارد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 292

به "شعار بیر، ایکی، اوچ با همراهی اکبر ایمانی" امتیاز دهید

10 کاربر به "شعار بیر، ایکی، اوچ با همراهی اکبر ایمانی" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعار بیر، ایکی، اوچ با همراهی اکبر ایمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید