عرب: برای انتقال علیپور مذاکره ای نکرده ایم

به گزارش تور اروپا ارزان، ایرج عرب، سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس در باره آخرین وضعیت گادوین منشا مهاجم سابق پرسپولیس می گوید:جدایی منشا از پرسپولیس قطعی شده و به دنبال پیشنهادهایی برای این بازیکن هستیم. روال کار به او اعلام شده و به او گفته ایم که برای نیم فصل دوم به دنبال تیم باشد و تیم جدید خودش را به ما معرفی کند. او در باره جذب مهاجم دیگر برای پرسپولیس اینطور شرح میدهد: هنوز هیچ چیزی قطعی نشده و همه چیز در حال آنالیز است. حضور مهاجم خارجی در پرسپولیس قطعیت ندارد و فعلاً همراه با آقای برانکو در حال رایزنی هستیم تا ببینیم که چه باید بکنیم. در حال حاضر در خصوص جلب مهاجم خارجی چند موضوع را همزمان پیگیری می کنیم تا ببینیم در نهایت به چه نتیجه ای می رسیم. عرب اشاره ای به شایعه رفتن بیرانوند دارد: تا این لحظه که با شما صحبت می کنم هیچ اتفاق جدیدی درباره بیرانوند نیفتاده و بحث خاصی مطرح نشده است. او با ما قرارداد دارد و کارش را در پرسپولیس انجام می دهد.

عرب: برای انتقال علیپور مذاکره ای نکرده ایم

سرپرست پرسپولیس اشاره ای به مطالبات پرسپولیس از کنفدراسیون فوتبال آسیا و پاداش آسیایی دارد: پس از پیگیری هایی متعددی که در این زمینه انجام دادیم این کار تقریباً تمام شده و براساس زمان بندی این پول را به بازیکنان پرداخت خواهیم کرد.

عرب در خصوص شایعات در باره حضور علیپور در ترکیه شرحاتی دارد:هیچ پیشنهادی در این باره در باشگاه مطرح نشده و درخواستی هم برای علیپور از این باشگاه به دست ما نرسیده است. مذاکره ای هم بین باشگاه پرسپولیس و باشگاه ترکیه ای وجود نداشته است. از زمان قبل هم چنین مسئله ای را نشنیدم و نمی دانم این شایعات از کجا ساخته می گردد.

او در باره برگزاری تمرینات پرسپولیس در قطر هم می گوید: فکر می کنم آقای برانکو یک یا دو بازی برای آماده سازی پرسپولیس در نظر گرفته است و تا جایی که می دانم او هماهنگی هایی هم در این زمینه انجام داده اما با تیمی بازی می کنیم که شرایط ما به آن بخورد و باید ببینیم شرایط چه پیش می آورد. بخشی از کارها قبل از اعزام تیم به قطر انجام خواهد شد و بخش دیگر زمانی که تیم به قطر برود هماهنگ می گردد.

در روزهایی که کوشش زیادی برای خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال انجام می گردد در خبرها آمده که پورحسینی از ریاست سازمان خصوصی سازی استعفا داده است. این موضوع در روند خصوصی سازی سرخابی ها خلل ایجاد نمی کند؟ عرب اینطور به این سوال پاسخ می دهد: باید بدانیم که سازمان خصوصی سازی یک سازمان است که با تغییر مدیریت هم کارش را ادامه می دهد. من نمی دانم این خبر صحت دارد یا نه چرا که خود من هم در خبرها متوجه شدم که آقای پور حسینی استعفا داده اما مطمئناً دستگاه های اجرایی در این شرایط هم کارشان را انجام می دهند هرچند که او اهتمام زیادی برای خصوصی سازی سرخابی ها انجام داد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در باره شایعات یکی بودن اسپانسر پرسپولیس واستقلال می گوید: من نمی دانم استقلال چقدر از اسپانسر پول می گیرد چرا که حساب ما و استقلال از هم جدا است. من از شرایط باشگاه خودمان خبر دارم و وقتی از درآمدهای استقلال بی خبرم چطور می توانم این مسئله را تأیید یا تکذیب کنم؟! هر دو باشگاه قرارداد جداگانه ای با اسپانسر دارند و من در جریان فعالیت استقلال و اسپانسر نیستم.

عرب اشاره ای هم به محرومیت سرمربی تیمش دارد: ما در این باره بیانیه دادیم اما از راه های مختلف در حال رایزنی هستیم تا این موضوع را پیگیری کنیم. ما این مسئله را پیگیری می کنیم تا این روند ادامه پیدا نکند. مطمئناً فرصتی از مسئولان فدراسیون فوتبال خواهیم گرفت تا این موضوع را پیگیری کنیم اما در بیانیه ای که صادر کردیم همه مسائل را شرح دادیم. طرفداران مطمئن باشند که سعی می کنیم از راه های دیگر هم این مسئله را پیگیری کنیم.

11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 268

به "عرب: برای انتقال علیپور مذاکره ای نکرده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرب: برای انتقال علیپور مذاکره ای نکرده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید