ویکتور اوربان: انتخابات پارلمان اروپا برای مساله مهاجرت مشخص کننده است

به گزارش تور اروپا ارزان، نخست وزیر مجارستان عنوان نمود که رهبران اتحادیه اروپا به شکلی عمدی از متوقف کردن موج گسترده مهاجران به این قاره خودداری نموده اند و می خواهند یک امپراطوری اروپایی به منظور مطیع کردن کشورها به وجود بیاورند.

ویکتور اوربان: انتخابات پارلمان اروپا برای مساله مهاجرت مشخص کننده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان در سخنرانی در جریان مراسم یادبود یک انقلاب ضد شوروی در سال 1956، از رای دهندگان اروپایی خواست جهانی شدن را رد نموده و از فرهنگ وطن پرستی در انتخابات پارلمانی اروپا در سال آینده میلادی حمایت نمایند.

اوربان خطاب به جمعیت بزرگ مخاطبانش در محل موزه ترور گفت: انتخابات پارلمان اروپا در ماه مه آینده معین خواهد نمود که قطار اروپا در چه مسیری خواهد افتاد. ما باید ایدئولوژی جهانی شدن را رد کنیم و به جایش از فرهنگ وطن پرستی حمایت کنیم.

نخست وزیر مجارستان مدعی شد: اگر موج مهاجرت ادامه پیدا کند اروپایی های بومی تبدیل به اقلیت گردیده و تروریسم به بخشی از زندگی در شهرهای بزرگ تبدیل خواهد شد.

او تاکید نمود: آنهایی که می خواهند یک امپراطوری اروپایی از درون اتحادیه اروپا به وجود بیاورند بدون استثنا حامی مهاجرت هستند. آنها عمدا نخواستند که از ارتش بزرگ خودشان و قدرت پلیسی شان برای جلوگیری از ورود مهاجران استفاده نمایند. آنها عمدا در دفاع از اروپا در مقابل موج گسترده مهاجران کوتاهی کردند.

از سال 2015 دولت ویکتور اوربان اقدام به اجرای سیاست های سختگیرانه ضد مهاجرتی نموده و رویه این دولت موجب شد که حزب وی در ماه آوریل برای سومین دور متوالی اکثریتی دو سومی در پارلمان را کسب نمایند.

در مقابل احزاب اپوزیسیون در مراسم یادبود جداگانه ای از دولت مجارستان خواستند تا با دفتر دادستان عمومی اروپا به منظور مبارزه بهتر با فساد دولتی همکاری کند.

در تور اروپا همراه ما بشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آبان 1397 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 133

به "ویکتور اوربان: انتخابات پارلمان اروپا برای مساله مهاجرت مشخص کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویکتور اوربان: انتخابات پارلمان اروپا برای مساله مهاجرت مشخص کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید