گرایی و نوری فینالیست بازی های آسیایی شدند، نمایش ضعیف حیدری و مهدیزاده در نیمه نهایی

به گزارش تور اروپا ارزان، محمد علی گرایی و حسین نوری به فینال بازی های آسیایی راه یافتند اما بهنام مهدیزاده و علی اکبر حیدری راهی مسابقه رده بندی شدند.

گرایی و نوری فینالیست بازی های آسیایی شدند، نمایش ضعیف حیدری و مهدیزاده در نیمه نهایی

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از جاکارتا، در ادامه رقابت های چهار وزن کشتی فرنگی بازی های آسیایی در جاکارتای اندونزی، محمد علی گرایی برای رسیدن به فینال وزن 77 کیلوگرم برابر شوهی یابیکو از ژاپن نهاده شد که به برتری 8 بر یک رسید و اولین فینالیست کشتی فرنگی در بازیهای آسیایی شد.

همچنین حسین نوری ، کشتی گیر 87 کیلوگرم ایران در نیمه نهایی برابر محمد حسن از یمن نهاده شد که هشت بر صفر پیروز شد و به فینال رسید. نوری پیش از این ترکمنستان را 13 بر 4 برده بود.

اما در وزن 130 کیلوگرم بهنام مهدی زاده، مقابل مامینجون عبدالله یف از ازبکستان با نمایشی ضعیف 2 بر 2 بازنده شد و به مسابقه رده بندی رفت. در تایم اول در حالی که کشتی گیر ازبکی به مهدیزاده ضربه زد داوران 2 امتیاز به کشتی گیر ازبک دادند اما در کمال تعجب مربیان ایران درخواست چلنج و بازبینی فیلم ندادند.

مهدیزاده در دور قبل مقابل لینگ ژی منگ از چین در حالی که 5 بر صفر پیش بود، با ضربه فنی به برتری رسیده بود و در دور نخست رامونوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشته بود.

همچنین علی اکبر حیدری پس از پیروزی مقابل رقیب اندونزیایی، در نیمه نهایی برابر هیو چول چو از کره جنوبی نهاده شد که با نمایشی نه چندان خوب 4 بر 3 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 124

به "گرایی و نوری فینالیست بازی های آسیایی شدند، نمایش ضعیف حیدری و مهدیزاده در نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرایی و نوری فینالیست بازی های آسیایی شدند، نمایش ضعیف حیدری و مهدیزاده در نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید