گوشی هوشمند Galaxy A8s سامسونگ 450 دلار قیمت گذاری شد

به گزارش تور اروپا ارزان، سامسونگ فروش Galaxy A8s خود را در سایت خرید آنلاین چینی با قیمت 2999 یوان چین (کمتر از 450 دلار) آغاز کرد.

گوشی هوشمند Galaxy A8s سامسونگ 450 دلار قیمت گذاری شد

به گزارش خبرنگار ، سامسونگ اولین شرکتی است که به طور رسمی دوربین درون صفحه نمایش را معرفی نموده است. گوشی که سامسونگ این ویژگی جدید را بر روی آن امتحان نموده، Galaxy A8s نام دارد. مطالبی که به تازگی از این تلفن هوشمند منتشر شده ، خبر از شروع فروش این محصول در سایت خرید آنلاین چینی می دهد. کسانی که قصد خرید Galaxy A8s را دارند باید بدانند که تنها یک گزینه برای حافظه داخلی این محصول وجود دارد. قیمت این محصول نیز 2999 یوان چین (کمتر از 450دلار ) است.

سامسونگ Galaxy A8s با رم 6 یا 8 گیگابایتی معرفی گردید اما در عرضه اولیه اش با ویژگی های پایین تری عرضه شده است. حافظه داخلی این تلفن هوشمند 128 گیگابایت است. همچنین Galaxy A8s دارای درگاه حافظه microSD است که توسط آن می توان حافظه گوشی را تا 512 گیگابایت افزایش داد. پردازنده این دستگاه چیپ ست Snapdragon 710 است و این دستگاه از سیستم عامل اندروید پای (Android Pie) استفاده می نماید.

این دستگاه مانند iPhone X در پشت خود دارای دوربین سه گانه ای است که به صورت عمودی قرار دارند اما چیزی که به عنوان دوربین سلفی از این گوشی مشاهده می کنیم یک گام جدید در طراحی است. این گوشی دارای یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی با لنز f / 2.0 است که در پایین صفحه Infinity-O واقع شده است.

کاملاً تعیین است که طراحی جدید دوربین سلفی Galaxy A8s تنها برای محاسبه بازخورد کاربران و میزان رضایت مندی آنان است. در صورت رضایت کاربران، محتمل است این طراحی به پرچم دار بعدی سامسونگ یعنی Galaxy S10 اضافه گردد.

اکنون فروش آنلاین این تلفن همراه تنها در چین مقدور است. ما هنوز منتظر شنیدن خبرهایی در مورد فروش آفلاین با انتخاب های بیشتر برای Galaxy A8s هستیم. در حال حاضر این دستگاه در سه رنگ آبی، مشکی و نقره ای عرضه شده است. همچنین هدیه هایی نیز مانند پاوربانک و هولدر از سوی شرکت سازنده به خریداران اهدا می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 260

به "گوشی هوشمند Galaxy A8s سامسونگ 450 دلار قیمت گذاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی هوشمند Galaxy A8s سامسونگ 450 دلار قیمت گذاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید