آقازاده قسمت پنجم؛ انتهای راه سحر، آغاز مانلی..!

به گزارش تور اروپا ارزان، قسمت پنجم سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی حامد عنقا، آدینه 3 مرداد ماه 1399 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

آقازاده قسمت پنجم؛ انتهای راه سحر، آغاز مانلی..!

در خلاصه داستان این قسمت آمده است: راضیه پس از کنسرت تینا با جسد یک دختر جوان در خانه اش روبرو می گردد...

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت پنجم سریال آقازاده اینجا کلیک کنید

قسمت پنج نیز بیشتر به گذشته راضیه و مسیری که تا مانلی شدن و رجعت دوباره اش به خود طی شده است می پردازد. راضیه همچنان که گیج از کار های نیما و اطرافیانش است و سعی می نماید با شلوغی مدام دور و برش کنار بیاید با اتفاقی سهمگین روبرو می گردد که در انتخاب راهش تاثیر زیادی می گذارد.

راضیه بعد از بازگشتش از مهمانی بعد از کنسرت تینا به خانه با جسد بی جان سحر روبرو می گردد. سحری که در همان نما های ابتدایی تعیین می گردد که روزی در صندلی راضیه بوده است. شاه ماهی تاریخ مصرف گذشته.

سحر که ابتدا سعی می نماید وارد همان مهمانی گردد که راضیه نیز در آن حضور داشت پس از این که راهی به داخل پیدا نمی نماید به خانه راضیه می رود و در آن جا با بریدن رگانش به زندگی سرانجام می دهد. یک جنازه روی دست نیما و تشکیلاتش اگر چه دردسر هایی را برای او به همراه دارد، اما او از همین پیشامد بد نیز استفاده خودش را می برد.

شوک دیدن چهره غرق خون سحر با قرار دوباره راضیه با الکس توامان می گردد و این بار راضیه قصد می نماید که روی خودش و گذشته خط قرمز بکشد و با گذشتن از این خط همانی گردد که نیما می خواهد.

آقازاده با وجود پشتوانه قوی اقتصادی اش و با این که سعی می نماید از بهترین و به روز ترین امکانات در مقایسه با سایر رقبایش استفاده کند، اما باز هم در جای جای نتیجه کار اهمیتی که سازندگان اثر به زدن بعضی حرف های مورد نظرشان می دهند تعیین است. حرف هایی که برایشان بسیار بیشتر از ساختار قصه، جریان قصه، شخصیت پردازی و کارگردانی کار اهمیت دارد.

حال این که میزانسن روبرو شخصیت راضیه با یک جنازه غرق در خون چگونه طراحی می گردد و یا افرادی که برای پاک کردن رد خون سحر آمده اند اول اطراف وان را تمیز می نمایند و بعد جنازه خون آلود را دوباره همان جایی که تمیز نموده بودند می گذارند، خیلی اهمیتی ندارد.

ساختن شخصیت دکتر بحری و کوبیدنش مهم ترین هدف سریال است. مردی از بدنه دولت که گزینه وزارت در دولت بعدی نیز هست و همه چیز را در جهت رسیدن به پست مورد نظرش می خواهد. اگر به پسر فاسدش هم ایرادی می گیرد به جهت حفظ منافع خودش و دور ماندن از گزند انتقاد آن ها (کدام ها؟) است.

آقازاده به هر روی، اما مخاطبان زیادی را برای خودش جذب نموده است و آن ها برای رسیدن قسمت های تازه اش هر هفته لحظه شماری می نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 940

به "آقازاده قسمت پنجم؛ انتهای راه سحر، آغاز مانلی..!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقازاده قسمت پنجم؛ انتهای راه سحر، آغاز مانلی..!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید