اسرار آمیزترین مکان ها در ایندیانا، جایی برای تجربه های عجیب

به گزارش تور اروپا ارزان، آیا با تماشا مکان های ماورا طبیعی در فیلم ها، در پی یافتن چنین مکان هایی در دنیای واقعی بوده اید؟ مکان ها و اتفاقاتی مرموز در ایندیانا، می تواند شما را به رفتن به آنجا وسوسه کند.

اسرار آمیزترین مکان ها در ایندیانا، جایی برای تجربه های عجیب

موقعیت فیلم برداری سریال اتفاقات مرموز، ما را بر آن داشت تا کمی بیشتر درباره محل فیلم برداری این سریال تحقیق کنیم و با گزارشات عجیبی از منطقه ها مختلف ایندیانا روبرو شدیم. پلی مرموز در شهر ایون، مهمانسرای استوری در نشویل، صداهایی مبهم در کوکومو و جاذبه معکوس در مورسویل از جمله اتفاقات ماورایی هستند که در صورت رفتن به ایندیانا با آن ها روبه رو خواهید شد.

از این 5 مکان مرموز واقعی در ایندیانا بازدید کنید. چرا که محل فیلم برداری سریال اتفاقات مرموز (Stranger Things) است. به این مکان ها سری بزنید تا سفرنامه خارق العاده خودتان را داشته باشید.

هواداران سریال اتفاقات مرموز منتظر فصل دوم این سریال هستند که در شبکه نت فلیکس (Netflix) به نمایش گذاشته می گردد.

پس از تماشا این که چگونه ویل (Will) با بازگشتش به جهانی واقعی کنار می آید و متوجه می گردد که چه اتفاقی برای الون (Eleven) افتاده است، شاید تصمیم بگیرید تا برای سفر خارق العاده و ماورایی خودتان جسارت به خرج دهید و آن را آغاز کنید.

گرچه نمی توانید به هاوکینگز (Hawkins) (شهری خیالی که به وسیله خالقان سریال اتفاقات مرموز خلق شده است) بروید، اما می توانید به مقاصد واقعی ایندیانا سری بزنید تا قسمتی از پدیده های مرموز غرب آمریکا را بچشید.

پلی از جهانی دیگر در ایون

چه چیزی در آپساید داون (Upside Down) (یک بعد موازی است که در جهانی موازی با جهان ما وجود دارد و شامل همان ساختارها و موقعیت های جهان ما است؛ اما تاریک تر، سردتر و مبهم تر از آن است و مه همه جای آن را فرا گرفته است و در آن زندگی انسانی وجود ندارد و حیواناتی شبیه تمساح وجود دارند.) وجود دارد؟ چگونه می توان به آن جهان دست یافت؟ گاها تصور می کنیم که در این زمینه اطلاع داریم، اما رازهای زیادی در این باره وجود دارد که همچنان ناشناخته به جای مانده است.

در شهر ایون (Avon) پلی وجود دارد که شاید برای شما هیجان انگیز باشد. محلی های آن منطقه ادعا می نمایند که یک مادر و فرزند از آن پل می افتند و فوت می نمایند و از آن پس، افرادی که از آن پل عبور می نمایند، همچنان صدای گریه های آن مادر و فرزند را می شنوند. شاید به این دلیل است که افراد هنگام عبور از این پل دائما بوق می زنند. شاید با این کار در پی فرار از شنیدن صدای مبهم و رمز آلود جهانی دیگر هستند.

از سال 1986 دنبال نمایندگان و علاقه مندان به یو اف اوها (اشیا ناشناس پرنده، UFO= Unidentified Flying Object) گزارش مشاهده بیش از 100 یو اف او، در آسمان این شهر را از یک مکان ثابت دادند.

بازگشت به زمان در مهمانسرای استوری

سریال اتفاقات مرموز بر محور داستان های ارواح نمی چرخد، بلکه این مجموعه یک ترس سالم را از اتفاقاتی که در شب رخ می دهد، به نمایش می گذارد. اقامت در مهمانسرای استوری (Story Inn) در نشویل (Nashville) در ایندیانا دقیقا همین کار را با شما می نماید. زمانی که صاحب کنونی این مهمانسرا به آن مکان رفت، متوجه مساله ای خارق العاده در آنجا شد. جزییات کتاب مهمانان این مهمانسرا شامل اتفاقات ماورایی در هر یک از این اتاق ها می گردد. می توانید اتاقی را برای یک شب در این بنای تاریخی قرن نوزدهم رزرو کنید و خودتان شاهد آن اتفاقات از نزدیک باشید و ببینید که آیا موجودی ماورایی وجود دارند یا خیر؟

مردم در طی 120 سال گذشته، گزارشات زیادی مبتنی بر مشاهده اشیا ناشناس پرنده و اشیا مرموز زیادی در وینسنس (Vincennes) را داده اند. یکی از مکان های فرازمینی برای جستجونمایندگان هیجان در نقطه خوش یمن (Lucky Point) در کنار رودخانه وایت (White River) است که به قسمت جنوبی و مرکزی ایندیانا سرازیر می گردد. از سال 1986 جستجونمایندگان یو اف او ها تقریبا صد مشاهده در یک نقطه معین را گزارش کردند. در سال 2006، ده نفر مشاهده اشیای ناشناسی را تنها در یک شب گزارش کردند. برخی افراد، گزارش مشاهده توپ هایی از روشنایی را دادند، در حالی که برخی دیگر مثلث های سیاه بزرگی را دیده اند. اگر شما هم در هنگام بازدید از این مکان خوش شانس باشید، محتمل است که یکی از این اشکال عجیب و غریب را مشاهده کنید.

در کوکومو با دقت بیشتری گوش دهید

در سریال اتفاقات مرموز، جویس برنز اولین کسی است که نشانه های مرموز آپساید داون را می شنود. ظاهرا برخی از ساکنین کوکومو (Kokomo) در ایندیانا به پدیده های غیرطبیعی عادت نموده اند. برخی از ساکنین و نه همه آن ها یک زمزمه رمز آلود آرام را گزارش کردند که موجب سردرد و ناراحتی می گردد. این زمزمه تنها اتفاق عجیبی نیست که در کوکومو رخ می دهد. در سال 2008 ساکنان این منطقه صدای غرش های بلند که خانه هایشان را لرزانده، در حالی که اشعه هایی پررنگ در آسمان دیده شده را گزارش کردند. همزمان پایگاه هوایی رزور گریسوم (Grissom Air Reserve Base) هرگونه تست هوایی را در آنجا و در آن شب ماه آوریل تکذیب نموده است و دلیل این اتفاق برای همواره ناشناخته ماند.

شاهد معکوس شدن جاذبه را در مورسویل باشید

شاید در سریال اتفاقات مرموز الون یک نیروی ماورا طبیعی دارد که قادر است جاذبه را با ذهنش دستکاری کند، اما بقیه ما برای تماشا جاذبه در جهتی معکوس، باید دچار توهم شده باشیم. توده جاذبه (Gravity Hill) در مورسویل (Mooresville) معروف ترین مکان در ایندیانا برای مشاهده جاذبه به صورت معکوس است. بازدیدنمایندگان از مورسویل ماشین شان را در یک جای صاف پارک می نمایند یا یک توپ بسکتبال را آنجا قرار می دهند تا بالا رفتن آن را مشاهده نمایند. این اتفاق در واقع یک خطای دید است و دانشمندان اثبات کردند که این تنها یک توهم بصری است. اما بومی های آن منطقه، همچنان داستان هایی از پدیده هایی که این واقعه را توصیف می نمایند، تعریف می نمایند.

منبع: کجارو / flipboard.com
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1759

به "اسرار آمیزترین مکان ها در ایندیانا، جایی برای تجربه های عجیب" امتیاز دهید

1 کاربر به "اسرار آمیزترین مکان ها در ایندیانا، جایی برای تجربه های عجیب" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسرار آمیزترین مکان ها در ایندیانا، جایی برای تجربه های عجیب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید