افتتاح 81 خانه محیط زیست در کتابخانه ها و دهیاری های همدان

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارش خبرنگاران در همدان، سیده مریم محمدی با اشاره به افتتاح 10 خانه محیط زیست در کتابخانه های عمومی استان همدان با بیان اینکه 81 خانه محیط زیست افتتاح می گردد اظهار کرد: 10 خانه محیط زیست در کتابخانه های عمومی و 71 خانه در دهیاری های استان همدان افتتاح می گردد.

افتتاح 81 خانه محیط زیست در کتابخانه ها و دهیاری های همدان

وی با بیان اینکه بر اساس قانون اساسی افراد مسئول حفظ محیط زیست هستند اضافه نمود: در این میان دولت وظیفه دارد آموزش های لازم را به مردم برای حفظ محیط زیست ارائه دهد.

مدیرکل حفاطت محیط زیست همدان با بیان اینکه نه تنها مردم عادی بلکه مدیران ما هم در حوزه محیط زیست احتیاج به آموزش دارند توضیح داد: به همین خاطر باید تفاوت محیط زیست با منابع طبیعی تبیین گردد و به همین علت آموزش و فرهنگسازی حفظ محیط زیست از مهمترین اهداف متولیان است.

وی با بیان اینکه یکی از برترین امکان برای فرهنگسازی کتابخانه های عمومی هستند ادامه داد: مطالعه آزاد و انتخابی که در کتابخانه های عمومی محقق می گردد به حفظ محیط زیست کمک بیشتری خواهد نمود و تأثیر فراوانی دارد.

محمدی با تأکید بر اینکه موضوعات و مسائل محیط زیست به آستانه خود رسیده است اعلام کرد: برای حل مسائل و حفظ محیط زیست، دولت دست کمک به سمت سازمان های مردم نهاد و جوامع محلی صادر می نماید چراکه محیط زیست به همه افراد و فرد به فرد بستگی دارد.

وی گفت: در مرحله اول برای راه اندازی خانه محیط زیست در کتابخانه های عمومی 540 جلد کتاب اهدا شده که همچنان نیز ادامه دارد

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 29 تیر 1402 بروزرسانی: 29 تیر 1402 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 2074

به "افتتاح 81 خانه محیط زیست در کتابخانه ها و دهیاری های همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 81 خانه محیط زیست در کتابخانه ها و دهیاری های همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید