انتصاب مدیر حوزه هنری استان لرستان

به گزارش تور اروپا ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- با حکم رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، آقای سامان سپهوند به عنوان مدیر حوزه هنری استان لرستان منصوب شد.

انتصاب مدیر حوزه هنری استان لرستان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، طی حکمی از سوی آقای محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، آقای سامان سپهوند به عنوان مدیر حوزه هنری استان لرستان منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

برادر ارجمند؛ جناب آقای سامان سپهوند

همراهی صادقانه مردم شجاع استان لرستان به انقلاب و نظام اسلامی و راه مستقیم حضرت روح الله (ره) هرگز از خاطره جمعی ملت ایران زدوده نخواهد شد؛ خاطرات افتخارآمیز جانفشانی مردان و زنان مؤمن و جوانان سلحشور و شهیدپرور آن استان، به خصوص عشایر پاکدل لرستانی، چه در دوران انقلاب و چه در دوران جنگ تحمیلی، از جبهه های غرب و شمال غربی، در حاج عمران و ارتفاعات سخت منطقه ها مرزی گرفته تا منطقه جنوب.

رشیدمردان سربلندی که برغم محرومیت بازمانده از حکمرانی طاغوت، با ایمانی پایدار، وفاداری خود را به آرمان های اسلام عزیز و انقلاب اسلامی حفظ کرده و نشان داده اند.

با وجود این افتخارات پرتجلی، لرستان را باید معدنی سرشار از گنجینه های پنهان و بالقوه مادی و معنوی و به خصوص فرهنگی و هنری به شمار آورد؛ سرمایه هایی انباشته که ریشه در درازنای تاریخ این سرزمین غنی دارند.

در این میان، معنویت و پشتکار جوانان مؤمن این استان سرمایه ای است که باید بدون غفلت بر آن اضافه نمود و هنر را به خصوص با قرائت انقلابی و مبتنی بر زیست بوم استان به پیشران و مقوم فعلیت یابی استعداد های لرستان بدل کرد.

از همین رو، به صحنه آوردن هنر انقلاب برای روایت، بازخوانی و بهره گیری ذخایر فرهنگی، تاریخی و هویتی آن استان، از ضرورت هایی ست که باید به جد مورد توجه قرار گیرد.

بر همین اساس و با در نظر گرفتن شایستگی های شما، بنا به پیشنهاد معاون محترم راهبری استان های حوزه هنری، جنابعالی را که از همکاران صدیق خانواده حوزه هنری هستید، به ریاست حوزه هنری انقلاب اسلامی استان لرستان منصوب می نمایم.

آقای سپهوند متولد سال 1366 در خرم آباد، پژوهشگر تاریخ شفاهی و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت رسانه است.

مسؤول دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در لرستان از سال 89 تا 94، معاونت فرهنگی ـ هنری، حوزه هنری لرستان از سال 94 تا 98، مسؤول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری لرستان از سال 92 تا به امروز، سه دوره دبیر جشنواره عمار، همکاری با دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار از سال 1390 تا 1394 و تألیف چندین جلد کتاب تاریخ شفاهی از جمله سوابق کاری و فرهنگی سپهوند است.

پیش از این آقای محمد کرم الهی، مسؤولیت حوزه هنری لرستان را برعهده داشت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1680

به "انتصاب مدیر حوزه هنری استان لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتصاب مدیر حوزه هنری استان لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید