بازی Life by You می آید تا با سیمز رقابت کند؛ تیزر کوتاه آن را ببینید

به گزارش تور اروپا ارزان، شرکت پارادوکس (Paradox) عناوین بسیار زیادی را معرفی کرد. یکی از عناون معرفی شده به وسیله این شرکت بازی لایف بای یو (Life by You) است. این بازی به وسیله یکی از سران سازنده عناوین سیمز (Sims) ساخته شده است. نام این فرد نیز راد هامبل (Rod Humble) بوده که در گذشته یکی از اعضای شرکت Second Life بوده است.

بازی Life by You می آید تا با سیمز رقابت کند؛ تیزر کوتاه آن را ببینید

هنوز اطلاعات زیادی از بازی لایف بای یو منتشر نشده است. با این حال این بازی به وسیله شرکت Humble-run ساخته شده و دو سال است که در روند طراحی قرار گرفته است. در سال 2019 این استودیو اعلام نمود که تصمیم دارد عناوینی ازاد، بزرگ و زیبا را بسازد که به تصمیمات و هوش کاربر احترام می گذارد. به همین علت این عناوین به کاربران اجازه خواهند داد تا از نهایت خلاقیت خود در بازی ها استفاده نمایند.

با توجه به تریلر منتشر شده، این بازی شباهت های بسیار زیادی به عناوین سیمز دارد. به همین علت شرکت سازنده باید راهی را پیدا کند تا اثبات کند که بازی لایف بای یو یک بازی بهتر نسبت به عناوین سیمز است. در تریلر نشان داده شده که کرکترهای بازی در جهانی آن گشت و گذار نموده و با هم ارتباط برقرار می نمایند. پس جهانی لایف بای یو مشابه عناوین سیمز یک جهانی زنده است. همینطور اینکه در این بازی می توان خانه ها را به طور کامل از نو ساخت.

به جز این موارد اطلاعات بیشتری از بازی لایف بای یو منتشر نشده است. به همین علت باید صبر کرد و منتظر ماند تا ببینیم شرکت سازنده چگونه این بازی را از عناوین سیمز متمایز می نماید. بازی های سیمز به طور کلی هواداران به شدت زیادی در جهان داشته و یکی از عناوین شناخته شده هستند. به همین علت رقابت با آن ها بسیار سخت بوده و لایف بای یو باید یک نقطه قوت مشهود داشته باشد. البته تجربه کارگردان بازی می تواند روی روند کاری این بازی تأثیر بسیار زیادی داشته باشد.

شرکت سازنده اعلام نموده که حدود 2 ماه دیگر اطلاعات بیشتری را از این بازی منتشر خواهد نمود. به همین علت هواداران به زودی بیشتر با جهانی لایف بای یو آشنا خواهند شد.

منبع: Eurogamers.net

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 اسفند 1401 بروزرسانی: 21 اسفند 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 2022

به "بازی Life by You می آید تا با سیمز رقابت کند؛ تیزر کوتاه آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Life by You می آید تا با سیمز رقابت کند؛ تیزر کوتاه آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید