بالاخره مدارس حضوری است یا مجازی؟

به گزارش تور اروپا ارزان، مدیر کل آموزش و پرورش مازندران درباره بازگشایی مدارس استان توضیحاتی داد.

بالاخره مدارس حضوری است یا مجازی؟

به گزارش خبرنگار از ،سعدی پور مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: سال تحصیلی تازه در مهرماه سال جاری در فضای مجازی و الکترونیکی شروع خواهد شد و دانش آموزان به وسیله شبکه شاد مباحث درسی، آموزشی و تربیتی خود را فرا خواهند گرفت.

او اضافه نمود: مدارس کم جمعیت روستایی و عشایری با کمتر از 15دانش آموز ،سال تحصیلی را از امروز حضوری و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی شروع می نمایند.

سعدی پور گفت:این دانش آموزان درس ها و آموزش های خود را در حوزه پرورشی و آموزشی به وسیله حضور در مدرسه با رویکرد اقتضایی که به مدیران در شورای مدرسه تفویض اختیار شده فرا خواهند گرفت.

او قانع کردن سازی جامعه و خانواده را از دیگر الزامات بازگشایی مدارس پرجمعیت دانست و اضافه نمود: مدارس پرجمعیت استان هم با اطمینان از سلامت دانش آموزان و رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ظرفیت حضوری ، غیر حضوری، تلفیقی و ترکیبی، بازگشایی خواهند شد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه واکسیناسیون فرهنگیان تقریبا به انتها رسیده است، گفت: دانش آموزان پایه های یازدهم و دوازدهم تحصیلی استان هم روز های آینده در مقابل بیماری منحوس کرونا واکسینه می شوند.

سعدی پور اضافه نمود: بنا داریم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مدارس را تدریجی، با آرامش، ایمنی و سلامت از آبان ماه بازگشایی کنیم.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 مهر 1400 بروزرسانی: 11 مهر 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1608

به "بالاخره مدارس حضوری است یا مجازی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالاخره مدارس حضوری است یا مجازی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید