در تهران منتظر 80 هزار هوادار هستیم و بهتر نتیجه می گیریم

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارش خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ بعد از دیدار پرسپولیس با الدحیل قطر گفت: بازیکنانم بیشترین کوشش خود را انجام دادند و خوب نشان دادند. مقابل الدحیل که یکی از بهترین تیم های آسیا است بازی کردیم. حالا در تهران شانس خودمان را برای صعود دنبال می کنیم.

در تهران منتظر 80 هزار هوادار هستیم و بهتر نتیجه می گیریم

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ایرانی مبنی بر اینکه شانس صعود پرسپولیس به نیمه نهایی را چقدر می داند؟ گفت: در تهران نتیجه بهتری می گیریم. چون من انتظار دارم یار دیگر تیم که 80 هزار هوادار است به استادیوم بیایند و به ما کمک نمایند.

سرمربی پرسپولیس درباره تاکتیک لوزی پرسپولیس در خط میانی توضیح داد: باری های الدحیل را دیده بودم. آنها هیچ ضعفی نداشتند. ولی پرسپولیس هم تیمی است که 40 میلیون طرفدار دارد. این دوره از لیگ قهرمانان آسیا خیلی سخت بود. همه تیم ها قوی هستند. ما باید ریسک می کردیم و این کار را هم کردیم. نشان دادیم در هر دو سیستم می توانیم خوب باشیم. در بازی امشب اشتباهاتی هم داشتیم اما این اشتباهات طبیعی است.

برانکو ایوانکوویچ در خاتمه گفت: این دیدار دو نیمه دارد. نیمه اول را اینجا در دوحه باختیم. پس طبیعی است راضی نباشم. اما نتیجه یک بر صفر کسب شد و می توانیم به بازی برگشت در حضور هشتاد هزار هوادار امیدوار باشیم. امیدوارم بتوانیم در استادیوم آزادی جوی را به وجود آوریم که به صعود امیدوار شویم. ما می توانستیم در طول بازی، گل مساوی را هم بزنیم. اما باید باز هم بگویم الدحیل تیم خوبی است و نتیجه ای که ثبت شد نسبت به بازی هایی که این تیم انجام داده بود خیلی خوب بود. بنابر این ما امیدوار به بازی برگشت هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 137

به "در تهران منتظر 80 هزار هوادار هستیم و بهتر نتیجه می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در تهران منتظر 80 هزار هوادار هستیم و بهتر نتیجه می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید