زیباترین و رنگین ترین سواحل جهان

به گزارش تور اروپا ارزان، در این مطلب ما قصد داریم شما را با جذاب ترین، زیباترین و رنگین ترین سواحل دنیا که مقصد دنیاگرد های اقصی نقاط دنیا هستند آشنا کنیم.

زیباترین و رنگین ترین سواحل جهان

بعد از یک زمستان طولانی که همه جا پوشیده ازبرف و سفیدرنگ شده، زمان دیدن رنگ ها و لذت بردن از آن هاست. در اینجا جذاب ترین ورنگین ترین سواحل جهان را به شما معرفی می کنیم و توصیه می کنیم که حتما سری بهاین سواحل زیبا و باورنکردنی بزنید و از دیدن رنگ های متفاوت و جذاب آنها لذتببرید.

ساحل قرمز رنگ، کانادا

در سواحل جزیره پرنس ادوارد در کشور کانادا، همهچیز به رنگ قرمز است. صخره ها، جاده های خاک رس و البته ماسه های قرمز به شما یکمنظره قرمز رنگ و گرم هدیه می دهد و می توانید عکس های بی نظیر و زیبایی از اینجزیره بگیرید.

ساحل نارنجی، ایتالیا

سنگ آهک، رسوبات آتش فشان و صدف های شکسته درکنار یکدیگر ترکیبی نارنجی رنگ در ساحل پورتو فرو شهر ساردینیای ایتالیا ایجادنموده اند. این ترکیب نارنجی با پس زمینه سبز رنگ درختان تضادی بی نظیردر این جزیره به وجود آورده که چشم هر بیننده ای راخیره می نماید.

ساحل سبز، هاوایی

در جنوب جزایر هاوایی، ساحل پاپاکولیا قرار گرفته است که ماسه های این جزیره از سنگ های آتشفشانی نیمه قیمتی به نام اولوین تشکیل شده اند.سنگ های فرسوده این ساحل در اثر برخورد امواج، شکسته و باعث ایجاد این منظره سبزرنگ زیبا شده است.

ساحل صورتی، باهاماس

ساحل جزیره هاربور در باهاماس رنگی چشم نواز وفوق العاده ای دارد. صدف های قرمز ساییده شده در ترکیب با ماسه های سفید رنگ، خطساحلی این جزیره 3.5 مایلی را به رنگ گل های رز صورتی درآورده اند.

ساحل بنفش، کالیفرنیا

سنگ های معدنی و سنگ لعل، ظاهری زیبا به رنگبنفش به قسمت هایی از این جزیره بخشیده اند. اگر دوست دارید این ساحل زیبا واستثنایی را ببینید بهتر است بعد از باریدن باران به آنجا بروید.

ساحل سیاه رنگ، ایسلند

ساحلی در جزیره ایسلند رنگ سیاه تندی دارد کهدر اثر ریختن گدازه های داغ آتش فشان کالتا به داخل اقیانوس به وجود آمده است. وقتیگدازه داغ به سطح آب سرد برخورد می نماید، در هم شکسته و تبدیل به ماسه سیاه رنگ می شودکه در این عکس به خوبی مشاهده می کنید.

ساحل رنگین کمان، استرالیا

تمام رنگ هایی که تا اینجا گفتیم و شاید بیشتراز آن ها را در ساحل رنگین کمان کوئینزلند استرالیا خواهید دید. در این جا فرسایشسنگ های اطراف ساحل حدود 72 رنگ مختلف را ایجاد نموده اند که نظیر آن ها را شاید درجای دیگری نتوانید ببینید.

تهیه و ترجمه: مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 713

به "زیباترین و رنگین ترین سواحل جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین و رنگین ترین سواحل جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید