روف گاردن: سئول معرکه ترین روف گاردن جهان را می سازد

به گزارش تور اروپا ارزان، تالار شهرسازی و معماری سئول کره جنوبی میخواهد، معرکه ترین روف گاردن جهان را با قطعات بادکنکی بسیار بزرگی به رنگ فیروزه ای بسازد.

روف گاردن: سئول معرکه ترین روف گاردن جهان را می سازد

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

امروزه فضاهای سبزی به شکل دیوارهای سبز، جنگل های عمودی و مزارع شهری در وسط مراکز شهری ساخته می شوند. استودیوی SKNYPL مسکو برای مسابقه طراحی سئول مارو 2019، یک روف گاردن (باغ روی بام) منحصربه فرد شهری برای تالار شهرسازی و معماری سئول طراحی نموده و این شکل نو فضاهای سبز را مد نظر قرار داده است.

در ایده استودیوی روسی SKNYPL برای روف گاردن تالار شهرسازی و معماری سئول، قطعات بادکنکی بسیار بزرگی به رنگ فیروزه ای که از پلاستیک بازیافتی ساخته شده اند، جایگزین عناصر طبیعی باغ سنتی کره ای می شوند. رنگ و شکل این قطعات، یادآور گیاهان، سنگ ها و تپه ها هستند که اساس تئوری هماهنگی در باغ کره ای را تشکیل می دهند. این قطعات بادکنکی فیروزه ای طوری طراحی شده اند که بتوان متناسب با احتیاج، اعم از جلسات، نمایشگاه ها، رویدادها یا حتی یک پارک عمومی معمولی برای استراحت مردم و بازی بچه ها، آن ها را به راحتی جابه جا کرد.

برای اینکه هرکسی از هر نقطه سئول بتواند گوشه ای از روف گاردن تالار شهرسازی و معماری سئول را نظاره گر باشد، قرار است تعدادی قطعات بادکنکی با هلیوم پر شده و به بالای بام وصل گردد؛ البته هنگام تبلیغ رویدادها و نمایشگاه ها، تعداد آن ها بر فراز بام ساختمان دوبرابر خواهد شد. علاوه بر کاربردی که این روف گاردن دارد، این بخش های بادکنکی به شدت مناسب تصاویر اینستاگرامی هستند و مطمئناً اینفلوئنسرها از این فرصت نهایت استفاده را می برند.

برای رفتن به این شهر زیبا و بازدید از جاهای دیدنی سئول می توانید برای خرید بلیط هواپیما از خبرنگاران یاری بگیرید، پایین ترین قیمت بلیط ها را از بین فروشنده های معتبر مشاهده نموده و بلیط سفر خود را مقرون به صرفه تر از همه جا تهیه کنید.

منبع: کجارو / matadornetwork.com
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1806

به "روف گاردن: سئول معرکه ترین روف گاردن جهان را می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روف گاردن: سئول معرکه ترین روف گاردن جهان را می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید