سرکوب شعله های آتش به دست آتش نشانان اهوازی

به گزارش تور اروپا ارزان، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام 9 عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز با کوشش آتش نشانان اطلاع داد.

سرکوب شعله های آتش به دست آتش نشانان اهوازی

به گزارش از ، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به انجام 9 عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق طی دیروز اشاره نمود و گفت: آتش سوزی یک دستگاه پراید در منطقه باهنر، خیابان بهاران یک که به دلیل نشت بنزین اتفاق افتاده بود، مهار شد.

او با بیان اینکه مهار آتش سوزی یک دستگاه پراید در منطقه زرگان خیابان مدارس و ترانس برق در خیابان ادهم نبش آهنگری انجام شد، اضافه کرد: انفجار گاز در طبقه دوم ساختمان مسکونی 4 طبقه در منطقه گلستان خیابان ژاله انتهای خیابان اسفندآتش نشانان را به محل حادثه کشاند و نیرو های عملیاتی 18 نفر از ساکنان را نجات و 3 نفر از مصدومان حادثه را به نیرو های اورژانس 115 تحویل دادند.

قنبری تحویل جسد مرد جوان 26 ساله ای به عوامل 115 که با حلق آویز کردن، اقدام به خودکشی نموده بود و نجات 4 شهروند در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی در منطقه ها کیانشهر و کیانپارس و عملیات نجات از کابین آسانسور مسکونی در منطقه ها فاز 4 کوی ملت و خیابان قنادان را از دیگر عملیات های اجرا شده طی مدت مذکور اسم کرد.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1593

به "سرکوب شعله های آتش به دست آتش نشانان اهوازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرکوب شعله های آتش به دست آتش نشانان اهوازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید