شاسی بلند استثنایی با سقف بازشو، ترکیب ظرافت و قدرت، عکس

به گزارش تور اروپا ارزان، لندروور دیفندر از جمله خودروهای اصیلی است که همیشه هواداران خاص خود را داشته است.برندهای دیزاین و طراحی خودرو هم چندین بار به سراغ این خودرو رفته اند. هریتیج دیزاین هم در جدیدترین پروژه خود تغییراتی روی این خودرو اعمال نموده است.

شاسی بلند استثنایی با سقف بازشو، ترکیب ظرافت و قدرت، عکس

امیرمسعود عابدین:هریتیج دیزاین این پروژه را Valiance Convertible نامیده است.مهم ترین تفاوت این دیفندر با دیفندرهای دیگر، در قسمت سقف آن است.

به طور خلاصه، این دیفندر 90 با سقف پارچه ای کامل است که به عقب جمع می گردد.البته، این کار به این سادگی نیست که قسمت بالایی یک خودروی آفرود نمادین را برید.یک رول کیج کامل برای استحکام و ایمنی اضافه شده است که مطابق با استانداردهای FIA است. سقف پارچه ای با دست دوخته شده و به صورت تاشو برقی نصب می گردد.

ستون B Defender در این فرآیند حفظ می گردد و برای بخش های ثابت سقف که در آن قسمت بالایی در امتداد درها و شیشه جلو قرار می گیرد احتیاج به ساخت قابل توجهی دارد.

طبیعتاً چرخ ها و لاستیک های ارتقا یافته ای برای انتخاب وجود دارد، و این شرکت طیف وسیعی از گزینه های تزئینات داخلی از جمله تودوزی کامل چرمی را ارائه می نماید. صندلی های اسپورت ارتقا یافته اختیاری هستند، و بعلاوه بسته Magic Metal از Heritage Designs وجود دارد که به هر سطحی اجازه می دهد با روکش فلزی رنگ گردد.

بیشتر بدانید:

  • مگان محبوب ایرانیان با این مدل بازنشسته می گردد/ عکس

  • مدل 2023 ب ام و محبوب ایرانیان به میدان آمد/ عکس

رنگ ویژه Solihull Sand ادای احترامی به اولین لندروور سال 1948 با نمای بیرونی سبز رنگ، سقف پارچه ای قهوه ای مایل به زرد و چرخ های 20 اینچی است.

قیمت این نسخه ویژه از 82500 یورو آغاز می گردد که در حال حاضر تقریباً 90400 دلار است.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1402 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 2045

به "شاسی بلند استثنایی با سقف بازشو، ترکیب ظرافت و قدرت، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلند استثنایی با سقف بازشو، ترکیب ظرافت و قدرت، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید