شجاعیان: با مجیدی هم نتیجه می گیریم

به گزارش تور اروپا ارزان، هافبک تهاجمی استقلال معتقد است هنوز قهرمان لیگ برتر معین نشده و نباید پیش از سرانجام آن هیچ تیمی خود را از حالا قهرمان بداند.

شجاعیان: با مجیدی هم نتیجه می گیریم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، داریوش شجاعیان این روزها با پشت سر گذاشتن مصدومیت شدید خود بار دیگر آماده حضور در میادین شده است و این تعطیلی لیگ هم به او یاری نموده است که در صورت اضافه شدن نامش در لیست استقلال بتواند تا سرانجام لیگ به تیمش یاری کند. او دیشب همراه با همبازی جنوبی اش محمد دانشگر مهمان برنامه فوتبال برتر بود و به سوالات مطرح شده در این برنامه پاسخ داد.

شجاعیان ابتدا درخصوص اینکه این روزها به چه کاری مشغول است گفت: کلاً که این روزها بیشتر وقتمان را در خانه می گذرانیم و به دنبال جایی هستیم که تمرین انفرادی را انجام دهیم تا حداقل بدن خود را طوری نگه داریم که اگر تصمیم به برگزاری لیگ گرفته شد لااقل در دوران بدن سازی تیم مجبور نشویم فشارمصاعفی به بدنمان وارد کنیم که دوباره منجر به آسیب دیدگی گردد.

وی در ادامه درباره شرایط مصدومیتش گفت: اوضاع که خداروشکر خوب است و فرایند درمانی را پشت سر گذاشتم. حدود 6 ماه است که از مدت عمل جراحی من گذشته است و الآن دیگر 90 درصد راه را رفتم. فکر می کنم اگر زمین چمن ها باز گردد و تمریناتم را در چمن دنبال کنم می توانم در ادامه لیگ به تیم عظیم استقلال یاری کنم.

هافبک تهاجمی استقلال درخصوص اینکه آیا نامش در لیست فعلی استقلال وجود دارد گفت: گفته می گردد نامم در لیست وجود ندارد اما به من گفته اند با توجه به خروج نام بودورف از لیست، مسئولان قادرند که مجدداً نام من را در فهرست بازیکنان این فصل اضافه نمایند. در کل امیدوارم که مسئولان بتوانند این کار را انجام دهند و من همچنان امیدوارم.

شجاعیان در ارتباط با ادامه لیگ گفت: مطمئناً معین تکلیف و اینکه چه تصمیمی درنهایت قرار است گرفته گردد برای ما از هر چیزی مهم تر است. ما در شرایطی هستیم که نمی دانیم باید چه کاری انجام دهیم. ما باید بدانیم که قرار است چه اتفاقی بیفتد ودرغیر این صورت زندگی مان مختل می گردد. فقط امیدوارم تا سه یا چهار روز آینده تکلیفمان معین گردد. زمانش واقعاً مهم نیست و دیگر از این بلاتکلیفی خسته شده ایم.

شجاعیان همچنین درخصوص تغییرات مکرر کادر مدیریتی استقلال اعلام کرد: قبل از عید یک سری مشکلاتی داشتیم که فکر کنم که اولین سال بود که من در این چند سال در استقلال هستم هیچ پرداختی نداشتیم و این امر سابقه نداشت. اما رفته رفته گذشت تا اینکه آقای سعادتمند آمدند و به نظر من در این چند وقتی که ایشان آمدند کنترل را در دست گرفتند و یک قولی به ما هم دادند که خوشبختانه به قول خودشان هم وفا کردند و مطمئن باشند اگر به همین صورت کار نمایند اعضای تیم از ایشان حمایت خواهد نمود.

او همچنین باید دیدن شکل مصدومیتش گفت: میلاد فخرالدینی در آن صحنه هیچ کاری به من نداشت و من فکر می کنم مصدومیت دوم اشتباه از خودم بود. چون اصولاً بدم می آید که توپ را لو بدهم، سعی کردم روی یک پا تکیه کنم و همین امر منجر به پارگی رباط شد. همان لحظه صدای پارگی رباط را شنیدم و متوجه شدم چه بلایی به سرم آمده است. اتفاقاً روز گذشته که با وریا صحبت می کردم به من می گفت که تو را خدا اگر برگشتی دیگر پایت را ستون نکن.

وی درباره ادامه لیگ و میزان امیدواری شان و ادعای تیم پرسپولیس مبنی بر قهرمانی لیگ برتر تأکید کرد: اگر می گویند فوتبال بازی پرهیجانی است به این خاطر است که هیچ چیزی در آن قابل پیش بینی نیست و ما با توجه به بازی عقب افتاده ای که داریم می توانیم هنوز امیدوار باشیم، هرچند می دانیم که کار بسیار سختی را در پیش روداریم. البته من معتقدم باید بگذاریم تصمیم بر چه اساسی گرفته می گردد و اینکه تا قبل از اعلام تصمیم نهایی ما بیاییم دائم مصاحبه کنیم و خودمان را از قبل قهرمان بنامیم فکر نمی کنم کار درستی باشد چون هر چیزی در فوتبال اتفاق می افتد و نمی توان گفت که پرسپولیس از حالا قهرمان است.

شجاعیان درباره رفتن استراماچونی و حضور فرهاد مجیدی گفت: از روز اول که آقای استراماچونی به استقلال آمد واقعاً بعد از هر تمرین متوجه می شدیم که به فوتبالمان دارد چیزی اضافه می گردد. از همان ابتدا بانظم و دیسیپلین خاصی آمد. اما یک اتفاق باعث شد که ما ایشان را از دست بدهیم که خیلی به ضرر استقلال تمام شد. ولی آقای مجیدی به استقلال آمد و این در حالی است که ما فصل گذشته نیز با ایشان کارنموده بودیم و باید بگویم ایشان نیروی جوانی و انگیزه زیادی دارند و درعین حال تمرینات به روزی را پشت سر می گذاریم. شما مطمئن باشید که با آقای مجیدی هم نتیجه می گیریم. اما در کل فکر می کنم که تغییرات در حوزه مدیریتی بیشتر استقلال را آزار داد. من معتقدم ثبات مدیریتی برای موفقیت مجموعه بسیار ضروری است که این اتفاق باید در استقلال هم بیفتد و آرزو دارم با آمدن آقای سعادتمند و حضور آقای مجیدی و کادر فنی خوبشان بتوانیم طوری جلو برویم که همه طرفداران از همه ما راضی باشند و لیاقت پوشیدن پیراهن استقلال باشیم.

وی در صحبت های سرانجامی خود نیز اظهار داشت: اولاً می خواستم از همه طرفدارانمان که در این مدت به من لطف داشتند تشر کنم که انصافاً هرچقدر از آن ها تشکر کنم بسیار کم است. من در استقلال دو تا زانوی خود را دادم که فدای یک تار موی تک تکشان و امیدوارم که لیاقت این را داشته باشم که بتوانم برای آن ها بازی کنم و بازهم از نزدیک همه طرفدارانمان را ببینم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 826

به "شجاعیان: با مجیدی هم نتیجه می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعیان: با مجیدی هم نتیجه می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید