شکست تلخ فوتسال ایران و از دست رفتن قهرمانی آسیا ، گل به خودی عجیب شاگردان شمسایی در دقایق پایانی برابر ژاپن

به گزارش تور اروپا ارزان، تیم ملی فوتسال ایران در فینال رقابت های قهرمانی آسیا برابر ژاپین مغلوب شد.

شکست تلخ فوتسال ایران و از دست رفتن قهرمانی آسیا ، گل به خودی عجیب شاگردان شمسایی در دقایق پایانی برابر ژاپن

به گزارش خبرنگاران ملاقات فینال شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا بین تیم های ایران و ژاپن برگزار گردید که در نهایت این تیم ژاپن بود که به پیروزی دست یافت و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در این بازی که از ساعت 20:30 در سالن سعد العبدالله کویت برگزار گردید، ژاپن با نتیجه 3 بر 2 ایران، پرافتخارترین تیم آسیا را شکست داد و به عنوان قهرمانی رسید.

سعید احمدعباسی (15) و علیرضا جوان (39) برای ایران گلزنی کردند و ژاپن به وسیله شیمیزو (16)، آرتور اولیویرا (27) و سعید احمدعباسی (گل به خودی؛ 39) به گل رسید تا به چهارمین قهرمانی خود در آسیا دست یابد. به این ترتیب ایران که با 12 عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم قاره کهن محسوب می گردد، در تکرار این عنوان ناکام ماند.

در دقایق سرانجامی این بازی شاگردان شمسایی که 2 بر یک عقب بودند رو به بازی پاور پلی یا بدون دروازه بان آوردند اما احمد عباسی در یک لحظه بدون توجه به اینکه گلری در دروازه نیست توپ را به سمت دروازه خودی ارسال کرد تا ناباورانه به گل سوم ژاپن منجر گردد.

در ادامه در یک ثانیه مانده به سرانجام ایران پیروز شد یکی از گل ها را جبران کند که برای به تساوی کشیدن بازی کافی نبود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1401 بروزرسانی: 17 مهر 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1951

به "شکست تلخ فوتسال ایران و از دست رفتن قهرمانی آسیا ، گل به خودی عجیب شاگردان شمسایی در دقایق پایانی برابر ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست تلخ فوتسال ایران و از دست رفتن قهرمانی آسیا ، گل به خودی عجیب شاگردان شمسایی در دقایق پایانی برابر ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید