عرضه اندروید 12 برای گوشی های موبایل ال جی

به گزارش تور اروپا ارزان، باتوجه به تولید نشدن گوشی های موبایل ال جی، قرار است اندروید 12 برای این گوشی ها در دسترس باشد.

عرضه اندروید 12 برای گوشی های موبایل ال جی

به گزارش خبرنگار ، شرکت ال جی الکترونیکس یک برند الکترونیکی کره ای است که به عنوان یکی از شرکت های بزرگ در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات شناخته می گردد.

ریشه های تأسیس این شرکت به سال 1958 و راه اندازی شرکت گلداستار برمی گردد و در بخش صنایع الکترونیکی مانند: تلویزیون، تلفن همراه، یخچال، لپ تاپ و ... فعالیت خوبی دارد که البته در ماه های اخیر در زمینه عدم تولید گوشی موبایل این شرکت اخباری منتشر شد. چندی پیش شرکت ال جی تصمیم سخت و جدیدی را برای کنار گذاشتن تجارت تلفن همراه خود گرفت. اما این اقدام شرکت ال جی باعث نشد تا کاربران تلفن همراه هوشمند خود را رها کند.

بهتر است بدانید که طبق تاییدیه که در سایت شرکت ال جی منتشر شده است، به روزرسانی های اندروید 11 برای تلفن های همراه این شرکت همچنان ادامه دارد و به زودی کاربران می توانند اندروید خود را به 12 هم ارتقا دهند تا دچار مشکل نشوند.

البته طبق اعلام شرکت ال جی، زمان در دسترس بودن اندروید 12 برای تلفن های همراه بسته به کشور ها دارد و این موضوع به استقرار Google هم بستگی دارد. به همین دلیل ممکن است به مرور در اختیار کاربران قرار گیرد.

گفتنی است؛ به روزرسانی های امنیتی همچنان برای تلفن های همراه این شرکت منتشر می شوند. با این حال، معین نیست که زمان در دسترس دریافت اندروید 12 برای کاربران چه زمانی خواهد بود. البته انتظار می رود ال جی تا قبل از 31 ژانویه این موضوع را اعلام کند.

در مورد پشتیبانی سخت افزاری نیز، مراکز خدماتی برای تعمیر تلفن ها به فعالیتشان ادامه می دهند، LG حتی کوپن هایی را نیز برای تعمیرات رایگان در اختیار کاربران خود قرار میدهد.

با این وجود، عرضه تلفن همراه و لوازم جانبی مانند قاب، محافظ صفحه برای این شرکت محدود است، اما عرضه محصولات مرتبط مانند هدست های بلوتوث، بلندگو ها و ... همچنان تولید و به بازار عرضه می شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1385

به "عرضه اندروید 12 برای گوشی های موبایل ال جی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه اندروید 12 برای گوشی های موبایل ال جی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید