قنبرپور: همه انتظار دارند از پرسپولیس حداقل 4، 5 نفر به تیم ملی دعوت می شدند، امیدوارم در جام حذفی هم شایسته عمل کنیم

به گزارش تور اروپا ارزان، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که این تیم در مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور هم عملکرد شایسته ای داشته باشد.

قنبرپور: همه انتظار دارند از پرسپولیس حداقل 4، 5 نفر به تیم ملی دعوت می شدند، امیدوارم در جام حذفی هم شایسته عمل کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مصطفی قنبرپور پس از قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور و رویارویی پرسپولیس با نود ارومیه گفت: قرعه خیلی خوبی بود که باید به مصاف تیم خوب ارومیه برویم. در این مسابقه میزبان هستیم و امیدوارم میزبان خوبی برای این تیم باشیم. جام حذفی حساسیت های خاص خودش را دارد و امیدوارم در جام حذفی هم شایسته عمل کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا باشگاه پرسپولیس در مورد دعوت تعداد کمی از بازیکنان این تیم به اردوی تیم ملی فوتبال واکنشی نداشته است، گفت: صبح امروز (دوشنبه) تمرین داشتیم، اما صحبتی درباره این مسائل مطرح نشد. کوشش خانواده پرسپولیس این است که آرامش درونی خود را حفظ کند. چون هدف والایی داریم، کوشش می کنیم کمتر به مسائل حاشیه ای بپردازیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا از عدم دعوت از بازیکنان این تیم به اردوی تیم ناراحت است یا خیر، توضیح داد: طبیعی است که همه، از جمله طرفداران انتظار دارند از تیم قهرمان به تیم ملی بازیکن دعوت گردد. همه انتظار دارند از بازیکنان خوب و باغیرت پرسپولیس حداقل چهار پنج نفر دعوت می شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 159

به "قنبرپور: همه انتظار دارند از پرسپولیس حداقل 4، 5 نفر به تیم ملی دعوت می شدند، امیدوارم در جام حذفی هم شایسته عمل کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قنبرپور: همه انتظار دارند از پرسپولیس حداقل 4، 5 نفر به تیم ملی دعوت می شدند، امیدوارم در جام حذفی هم شایسته عمل کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید