تور ارزان ایتالیا: قول گران مورینیو به ناجی جوان رم مقابل جنوا!

به گزارش تور اروپا ارزان، سرمربی تیم فوتبال رم فاش کرد به زننده گل های تیمش برابر جنوا قول خرید چیزی که دوست دارد را داده و به خبرنگاران هم درباره نقشه های تاکتیکی اش دروغ گفته است.

تور ارزان ایتالیا: قول گران مورینیو به ناجی جوان رم مقابل جنوا!

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال رم فاش کرد که به فلیکس آفنا جیان زننده دو گل پیروزی شب گذشته (دوشنبه) تیم فوتبال رم برابر جنوا قول داده که با خاطر درخشش اش یک هدیه ویژه بخرد.

آفنا جیان 18 ساله پس از زدن دو گل در تنها سومین بازی اش در سری A به سمت مورینیو دوید و او را در آغوش گرفت. مورینیو هم فاش کرد که چرا بازیکن جوانش این حرکت را انجام داده بود.

آقای خاص به شبکه DAZN گفت: من قبل از بازی به فلیکس قول داده بودم کفش هایی که خیلی دوست دارد را برایش می خرم، کفش هایی که واقعاً گران هستند. قیمت آنها 800 یورو است. به همین علت او به سمت من دوید و گفت که قولم را فراموش نکنم. فردا اولین کاری که خواهم کرد این است که کفش هایی که قول داده بودم را برای او بخرم. من برای آقای دروسی و تیم جوانان باشگاه متأسفم اما فلیکس اینجا در کنار ما خواهد ماند. البته کار و ما تیم جوانان باشگاه نزدیک به یکدیگر است و به همین علت فلیکس و 4، 5 بازیکن دیگر از آن تیم به ما ملحق شدند. چیزی که مرا بیش از همه درباره او تحت تأثیر قرار داد خونسردی اش مقابل دروازه بود. شاید او از نظر تکنیکی در سطح فوق العاده ای نباشد اما از نظر ذهنی واقعاً قوی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1740

به "تور ارزان ایتالیا: قول گران مورینیو به ناجی جوان رم مقابل جنوا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: قول گران مورینیو به ناجی جوان رم مقابل جنوا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید