معرفی 20 کاور عروسکی مجذوب کننده برای گوشی؛ فانتزی اما مقاوم

به گزارش تور اروپا ارزان، اگر در پی کاور عروسکی برای گوشی هوشمند خود هستید در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با 20 مدل مجذوب کننده و بامزه آشنا کنیم.

معرفی 20 کاور عروسکی مجذوب کننده برای گوشی؛ فانتزی اما مقاوم

فهرست محتوا

1. قاب عروسکی طرح خرگوشی مناسب گلکسی A31

2. کاور لیمیا مدل فانتزی طرح عروسکی مناسب ردمی نوت 9 پرو و ردمی نوت 9s

3. قاب گوشی دخترانه مدل PHSI برای گلکسی A22 4G

4. قاب گوشی دخترانه مدل عروسکی طرح دیسی مناسب آیفون 11 پرو مکس

5. قاب گوشی عروسکی طرح گربه مناسب پوکو X3

6. قاب گوشی عروسکی طرح جان مناسب گلکسی A12

7. قاب گوشی دخترانه برای گلکسی A12 / M12

8. کاور عروسکی گوشی گلکسی A12 / M12

9. قاب گوشی عروسکی مناسب گلکسی A12 / M12

10. قاب گوشی عروسکی شیائومی Mi 11 lite 4G/ Mi 11 lite 5G/ Mi 11 lite 5G Ne

11. کاور لیمیا مدل فانتزی لنز دار طرح عروسکی مناسب گلکسی A53

12. قاب گوشی عروسکی طرح دار شیائومی پوکو X4 پرو 5G

13. قاب گوشی عروسکی طرح پاندا مناسب گلکسی A01 به همراه پاپ سوکت و بند

14. کاور لیمیا مدل فانتزی طرح عروسکی مناسب گلکسی A53 به همراه بند

15. کاور مدل هپل میکروب مناسب گلکسی M62 به همراه پاپ سوکت

16. قاب گوشی عروسکی مدل Dino مناسب شیائومی پوکو M5 4G / پوکو M4 5G به همراه پاپ سوکت

17. کاور عروسکی طرح گربه گوشی گلکسی A12/M12/F12/A12 ناچو

18. قاب عروسکی آیفون 13 پرو مکس

19. کاور مدل عروسکی مناسب گلکسی A52

20. قاب عروسکی آیفون 13

سخن پایانی

1. قاب عروسکی طرح خرگوشی مناسب گلکسی A31

نخستین قاب این فهرست یک کاور بسیار بامزه و مجذوب نماینده با پوشش پولیشی و خزدار است که ساختار بسیار نرمی داشته و هنگام در دست داشتن، حس بسیار خوبی را به کاربر منتقل می نماید. این قاب علی رغم اینکه خیلی بزرگ به نظر می رسد اما پوشش بیرونی آن به هیچ عنوان مزاحمتی را برای دسترسی به درگاه شارژر و پورت ها ایجاد نخواهد کرد. نکته جالب در رابطه با این قاب این است که اگر بخواهید از دوربین گوشی بهره ببرید باید گوش خرگوش را بالا ببرید. این قاب اگرچه برای گلکسی A31 در نظر گرفته شده اما مدل های بسیار گوناگونی از آن موجود هستند که می توانید برای سایر گوشی ها هم بهره ببرید. این کاور عروسکی در برابر ضربه مقاومت بسیار خوبی دارد، انعطاف پذیر است و با خط و خش هم آسیبی به آن وارد نمی گردد.

2. کاور لیمیا مدل فانتزی طرح عروسکی مناسب ردمی نوت 9 پرو و ردمی نوت 9s

کاور لیمیا مدل فانتزی طرح عروسکی برخلاف مدل بالا از پولیش در قسمت بیرونی خود بهره نمی برد و یک کاور کاملا معمولا اما با طرح های مجذوب نماینده است. این قاب گوشی که دخترانه هم هست، روی پنل پشتی خود یک موتور سوار کوچک و موتور بامزه اش را به تصویر می کشد که همین تصویر روی محافظ دوربین هم دیده می گردد. محافظ دوربین هم به گونه ای طراحی شده که باید آن را به سمت پایین بکشید تا بتوانید به دوربین دسترسی داشته باشید. با پس زمینه آبی، نمای زیبایی هم روی قاب ایجاد شده که به صورت کلی آن را به یک قاب بسیار دوست داشتنی و مجذوب نماینده تبدیل می نماید. به خصوص اینکه یک پاپ سوکت هم به صورت رایگان همراه با آن عرضه می گردد تا بدین ترتیب بتوانید گوشی را هنگام فیلم تماشا یا در دست نگه داشتن، راحت تر کنترل کنید. این قاب فقط 35 گرم وزن دارد و از ترکیب پلاستیک سخت، پلاستیک نرم و TPU ساخته شده تا مقاومت خوبی هم در برابر آسیب ها از خود به نمایش بگذارد. پوشش داخلی آن هم نرم است تا هنگام خروج گوشی از داخل آن مسئله ای برایتان پیش نیاید.

3. قاب گوشی دخترانه مدل PHSI برای گلکسی A22 4G

کاور طرح عروسکی مدل PHSI یک کاور فوق العاده بامزه با طرح های گربه روی پنل پشتی است که می تواند به عنوان یک قاب عروسکی دخترانه یا حتی بچگانه یک گزینه مناسب باشد. این قاب در قسمت بالای خود، یک استیکر گربه داشته و همراه خود هم یک پاپ سوکت گربه ای جالب دارد که می توانید با آن گوشی را راحت تر در دست داشته باشید یا هنگام فیلم تماشا آن را به جایی تکیه دهید. به صورت کلی هم قاب نسبتا مقاومی است که از جنس پلاستیک نرم ساخته شده و صدمه ای به گوشی هنگام ورود و خروج وارد نمی نماید. برش های دقیقی هم روی آن اجرا شده تا راحت تر به پورت ها دسترسی داشته باشید.

4. قاب گوشی دخترانه مدل عروسکی طرح دیسی مناسب آیفون 11 پرو مکس

اگر برای گوشی آیفون 11 پرو مکس خود در پی یک قاب عروسکی می گشت، طرح دیسی برای شما ساخته شده است. یک قاب عروسکی از جنس سیلیکون باکیفیت و بسیار نرم که سازندگان حتی محافظ دوربین هم برای آن در نظر گرفته اند. محافظی که خودش شبیه به یک عروسک بامزه است. این قاب تنها 20 گرم وزن دارد ولی با این حال اجازه نمی دهد از بابت آسیب تماشا گوشی در اثر ضربه، وارد شدن خط و خش و مواردی از این دست نگران شوید چون مقاومت خوبی دارد.

5. قاب گوشی عروسکی طرح گربه مناسب پوکو X3

این قاب عروسکی که هم محافظ دوربین دارد و هم یک تصویر از گربه ای بامزه، فقط 30 گرم وزن دارد و اصلا باعث سنگینی بیش از حد گوشی نمی گردد. در عین حال به لطف لبه های برجسته، از نمایشگر گوشی هم به خوبی مراقبت می نماید و در برابر ضربه و خط و خش هم نسبتا مقاوم است. این قاب شاید ساده به نظر برسد اما سازندگان در ساخت آن دقت خوبی به خرج داده اند به گونه ای که تمام برش ها دقیق و دسترسی به پورت ها و اتصالات هم بدون مشکل خاصی صورت می گیرد.

6. قاب گوشی عروسکی طرح جان مناسب گلکسی A12

کاور مدل عروسکی طرح جان یک کاور در سبک مدل شماره 5 است با این تفاوت که طرح و رنگ آن کاملا فرق دارد. به همین دلیل وزن آن هم 10 گرم بیشتر است و به 40 گرم می رسد. جز این مورد، از لحاظ کیفیت ساخت و جنس بدنه این دو قاب هیچ تفاوتی با هم ندارند.

7. قاب گوشی دخترانه برای گلکسی A12 / M12

اگر خوشتان نمی آید که قاب گوشی طرح عروسکی برجسته داشته باشد، این قاب گوشی دخترانه می تواند انتخاب خوبی باشد چون طرح ها روی آن پرینت شده اند. با این حال این قاب 50 گرم وزن دارد که شاید زیاد به نظر برسد اما خیالتان از بابت آسیب تماشا گوشی آسوده خواهد بود چون قاب سختی خریداری می کنید که به سادگی آسیب نمی بیند و از گوشی هم خیلی خوب مراقبت می نماید.

8. کاور عروسکی گوشی گلکسی A12 / M12

این کاور عروسکی هم درست مثل مدل بالا، طراح پرینت شده دارد و نه برجسته و از لحاظ کیفیت ساخت و اندازه مقاومت هم با مدل شماره 7 تفاوتی ندارد. صرفا برای کسانی که در پی یک طرح متفاوت و خاص هستند، یک گزینه مجذوب نماینده به شمار میرود.

9. قاب گوشی عروسکی مناسب گلکسی A12 / M12

نمونه دیگری از دو قاب بالا، این مدل است که طرح متفاوتی دارد ولی از همان پلاستیک سخت ساخته شده، 50 گرم وزن دارد و در برابر ضربه و خط و خش هم مقاومت مشابهی را از خود به نمایش می گذارد.

10. قاب گوشی عروسکی شیائومی Mi 11 lite 4G/ Mi 11 lite 5G/ Mi 11 lite 5G Ne

می رسیم به قابی که از جنس پلاستیک نرم ساخته شده و جنس بیرونی آن از خز و پرز کوتاه و نرم است. در نتیجه شما اصلا هیچ چیز سفت و سختی را هنگام کار با این قاب حس نخواهید کرد. اما توجه داشته باشید این قاب بیشتر برای استفاده در شرایط خاص کاربرد دارد نه اینکه در تمام شرایط از آن بهره ببرید چون ممکن است بهم بریزد. بعلاوه در اوایل دوران کار هم شاید کمی پرز بدهد که این موضوع اصلا مشکل ساز نیست. این قاب محافظ دوربین ندارد اما لبه های آن در این قسمت برجسته هستند تا در صورت سقوط، دوربین ها سالم بمانند. این قاب در طرح ها و رنگ های متفاوتی برای گوشی های گوناگون در دسترس واقع شده است.

11. کاور لیمیا مدل فانتزی لنز دار طرح عروسکی مناسب گلکسی A53

این نوع قاب عروسکی دخترانه طرح کاملا متفاوتی از نمونه های معرفی شده در بالا دارد. به این صورت که شما طرح های برجسته به صورت آبنباتی را روی پنل پشتی مشاهده می کنید، نه عروسک. اما اندازه برجستگی به آن صورت نیست که کیفیت کاربری را با مشکل روبرو کند. این قاب از جنس پلاستیک سخت، پلاستیک نرم، پلی کربنات، TPE و TPU ساخته شده و فقط 30 گرم وزن دارد؛ اما نباید مقاومت آن را در برابر ضربه و خط و خش دست کم بگیرید. از جمله مزیت های این قاب می توان به محافظ دوربین و لبه های برجسته برای محافظت از نمایشگر و بعلاوه برش های دقیق برای دسترسی ساده تر به پورت ها و کلیدها اشاره نمود.

12. قاب گوشی عروسکی طرح دار شیائومی پوکو X4 پرو 5G

این کاور از لحاظ جنس و کیفیت ساخت فرقی با مدل بالایی ندارد اما طرح آن کاملا فرق دارد و برای کسانی که دوست دارند پشت قاب آن ها طرح عروسکی وجود داشته باشد، گزینه مجذوب نماینده تری به شمار میرود. ولی در رابطه با سایر بخش ها نظیر مقاومت، جنس بدنه و جنس طرح های پشت، تفاوتی بین دو محصول وجود ندارد.

13. قاب گوشی عروسکی طرح پاندا مناسب گلکسی A01 به همراه پاپ سوکت و بند

کاور مجذوب نماینده و محبوب دیگری که قصد معرفی آن را داریم کاور لیمیا مخصوص گوشی سامسونگ گلکسی A01 است؛ یک کاور با طرح عروسکی دارای محافظ لنز که به وسیله پلاستیک نرم ساخته شده و حالت ژله ای دارد و از زیبایی منحصر به فردی هم برخوردار است. این کاور به خوبی در برابر ضربه و آب مقاوم است و علاوه بر این قابلیت تبدیل شدن به استند را هم دارد چرا که شرکت سازنده یک پاپ سوکت با طرح پاندا درون بسته بندی قرار داده است. این کاور 50 گرم وزن دارد و ساختار آن مات است به گونه ای که اصلا نمی توانید گوشی را از درون آن ببینید. این قاب انعطاف پذیری بالایی دارد، از تمام بخش های گوشی مراقبت می نماید و به خاطر برش های بسیار ظریف و با دقت، مسئله ای را هم جهت دسترسی به پورت ها ایجاد نمی نماید.

14. کاور لیمیا مدل فانتزی طرح عروسکی مناسب گلکسی A53 به همراه بند

می رسیم به یک کاور عروسکی خاص و زیبا با طرح پاندا که یک بند هم برای کنترل ساده تر گوشی با خود به همراه دارد. این قاب از پلاستیک ژله ای بسیار نرمی ساخته شده که در برابر ضربه مقاومت بسیار بالایی هم از خود به نمایش می گذارد. بعلاوه از مواد دیگری نظیر استیل، پلاستیک سخت، پلی کربنات، TPE، پارچه و TPU هم در ساخت سایر قطعات آن استفاده شده تا بدین ترتیب با یک قاب نیمه شفاف بسیار باکیفیت طرف باشیم. علی رغم وزن پایین، این قاب فوق العاده باکیفیت است و اجازه نمی دهد گوشی صدمه ای را متحمل گردد.

15. کاور مدل هپل میکروب مناسب گلکسی M62 به همراه پاپ سوکت

کاور بعدی کاور مخصوص گوشی گلکسی M62 است که با توجه به دوام بالا و منعطف بودن خود، یکی از قاب های محبوب بازار به شمار میرود. این کاور علاوه بر موارد گفته شده قابلیت تبدیل شدن به استند را هم دارد و با توجه به سطح پوشش بالای خود حسابی از گوشی شما محافظت می نماید. یکی دیگر از نکات مثبت این کاور مقاومت بالای آن در برابر خط و خش و دسترسی آسان به درگاه های گوشی است به گونه ای که هیچ مسئله ای از این بابت نخواهید داشت. وزن این قاب کمی زیاد بوده و به 50 گرم می رسد اما مزایای گفته شده باعث می گردد این ضعف خیلی زیاد به چشم نیاید.

16. قاب گوشی عروسکی مدل Dino مناسب شیائومی پوکو M5 4G / پوکو M4 5G به همراه پاپ سوکت

دیگر کاور مدل عروسکی کاور مخصوص گوشی پوکو M4 و M5 است. این کاور به همراه با یک پایه نگهدارنده تلسکوپی عرضه می گردد که یاری می نماید بتوانید گوشی را هنگام تماشای فیلم و سریال به زمین تکیه دهید یا هنگام کار با آن، راحت تر گوشی را در دست بگیرید. بعلاوه برجستگی های موجود روی سطح این کاور باعث می گردد که نگه داشتن گوشی برایتان آسان تر شده و به راحتی از دستتان لیز نخورد. پوشش داخلی و کناری این کاور بسیار نرم است؛ در نتیجه گوشی هنگام خارج کردن از قاب صدمه نمی بیند. بعلاوه علی رغم قیمت مناسب، مقاومت این قاب در برابر ضربه، خط و خش و صدمات این چنینی بسیار بالاست و دسترسی به درگاه ها و پورت ها هم به سادگی صورت می گیرد.

15 کارت حافظه میکرو SD پرفروش؛ مناسب گوشی و دوربین

17. کاور عروسکی طرح گربه گوشی گلکسی A12/M12/F12/A12 ناچو

تا به امروز کاورهای خزدار متعددی را شاهد بودیم اما این مدل واقعاً خاص و دوست داشتنی و بسیار هم بامزه است. این قاب روی پنل پشتی خود یک گربه نسبتا بزرگ هم دارد که باعث شده ظاهر آن بسیار دخترانه تر گردد. این گربه نمی تواند به عنوان یک استند هم عمل کند و گوشی را در یک سری شرایط خاص روی زمین نگه دارد چون بافت نرمی داشته و شاید گوشی به زمین بیافتد. این قاب به خاطر جنس و نوع پوشش خود عملا ضد ضربه است و گوشی را هم به خوبی حفظ می نماید اما اوایل استفاده شاید کمی پرز بدهد که این امر بعد از مدتی رفع خواهد شد.

18. قاب عروسکی آیفون 13 پرو مکس

اگر می خواهید یک قاب کاملا شفاف اما با طرح عروسکی دخترانه برای گوشی آیفون خود داشته باشید، این مدل را به شما پیشنهاد می کنیم. قابی که برای آیفون 13 پرو مکس طراحی شده و فقط 20 گرم وزن دارد که یک نقطه عطف به شمار میرود چون گوشی یادشده وزن زیادی دارد و با قرار دادنش درون این قاب مشکل زیادی را حس نخواهید کرد. این قاب از گوشی گران قیمت شما در برابر ضربه هایی که ممکن است در طول روز به آن وارد گردد به خوبی مراقبت می نماید و حتی یک محافظ لنز دوربین هم ندارد که به لنزهای فوق العاده باکیفیت گوشی صدمه ای وارد نگردد. اگرچه این قاب به عنوان یک لوازم جانبی آیفون قیمت بالایی ندارد اما دقت برش ها، کیفیت خود بدنه (TPU) و اندازه مقاومت آن به گونه ای هست که بتوانید روی آن حساب کنید.

19. کاور مدل عروسکی مناسب گلکسی A52

یکی از قاب هایی که خریداران هم از آن رضایت کاملی داشته اند، همین مدل است که روی پنل پشتی آن می توانید شکل عروسکی میکی ماوس را مشاهده کنید. این قاب فقط 35 گرم وزن دارد و از جنس سیلیکون بسیار نرمی هم ساخته شده که یعنی وارد کردن به و خارج کردن گوشی از آن کار اصلا سختی نخواهد بود. بعلاوه این کاور عروسکی محافظ لنز دوربین هم دارد که یاری می نماید لنزها در برابر ضربه و خط و خش هیچ آسیبی را متحمل نشوند. این قاب بعلاوه از لبه های برجسته ای برای محافظت از دوربین هم برخوردار است تا دیگر هیچ نگرانی نداشته باشید.

20. قاب عروسکی آیفون 13

کاور عروسکی برای آیفون اصلا در بازار کم نیست و با یک جست وجوی ساده در خبرنگاران می توانید مدل های مختلفی را پیدا کنید که یکی از جالب ترین آن ها، همین مدل است که روی پنل پشتی آن می توانید استیکرهای میکروب را مشاهده کنید. یک طرح خاص و جالب که البته شاید بتوان گفت خیلی کاور گوشی دخترانه ای به نظر نمی رسد. این قاب 40 گرم وزن دارد و و به صورت نیمه شفاف طراحی شده به این معنا که می توانید رنگ خود گوشی را از بدنه تشخیص دهید. از لحاظ مقاومت هم آسوده خاطر باشید چون گوشی با وجود این قاب آسیب خاصی را متحمل نمی گردد.

سخن پایانی

در این مطلب کوشش کردیم برترین و مجذوب نماینده ترین کاورهای طرح عروسکی را به شما معرفی کنیم. در نتیجه از همه نوع کاور عروسکی، یکی را در این فهرست گنجانده ایم تا بدین ترتیب دستتان هنگام انتخاب بسته نباشد. توجه داشته باشید این قاب ها برای گوشی های دیگر هم در دسترس قرار دارند که فقط کافی است یک سرچ ساده در فروشگاه انجام دهید تا مدل مورد نظر را مناسب با گوشی خود بخرید.

سوالات متداول درباره کاور عروسکی

آیا مقاومت این کاورها از نمونه های دیگر بیشتر است؟

نمی توان گفت لزوما اینطور است. کاورهای عروسکی به خاطر استفاده از طرح های خاص، شاید در برابر ضربه مقاوم تر باشند اما لزوما نمی توان گفت کیفیت ساخت آن ها بهتر از سایر قاب هاست.

آیا قاب عروسکی خزدار زود خراب می گردد؟

اگر بخواهید دائما و در هر شرایطی از این قاب ها بهره ببرید، محتمل است پرز و خز آن ها ریخته گردد. در نتیجه پیشنهاد می گردد این قاب ها را همواره استفاده نکنید.

آیا قاب های عروسکی مسئله ای از بابت خروج دمای گوشی هنگام بازی ایجاد نمی نمایند؟

یک سری از قاب های عروسکی مثل قاب های معمولی و فقط با طرح های عروسکی هستند اما یک سری دیگر خزدار هستند که پیشنهاد می گردد هنگام بازی که گوشی زیاد داغ می گردد حتما آن ها را در ابتدا خارج کنید. به صورت کلی هنگام بازی سعی کنید اگر امکان دارد، گوشی قاب نداشته باشد تا بتواند دمای خود را بهتر دفع کند.

آیا استیکرهای پشت قاب های عروسکی بعد از مدتی استفاده کنده نمی شوند؟

معمولا شرکت های سازنده این استیکرها را طی یک فرایند مطمئن، به پشت قاب می چسبانند و بعید است در استفاده معمولی، هیچوقت شاهد افتادن آن ها باشید.

آیا این قاب ها برای همه گوشی ها موجود هستند؟

نمی توان گفت همه اما با توجه به محبوبیت بالایی که قاب های عروسکی دارند، می توانید با یک سرچ ساده در فروشگاه ببینید آیا مدلی مناسب برای گوشی شما موجود هست یا خیر.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1402 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 2041

به "معرفی 20 کاور عروسکی مجذوب کننده برای گوشی؛ فانتزی اما مقاوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 20 کاور عروسکی مجذوب کننده برای گوشی؛ فانتزی اما مقاوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید