هرمزگانی ها 3.3 میلیارد تومان نذورات قربانی اهدا کردند

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارش خبرنگاران، علی الهیاری با بیان اینکه کمیته امداد سال جاری نیز نذورات قربانی مردم نیکوکار را در روز عید قربان دریافت و بین نیازمندان توزیع نموده است گفت: مردم نیکوکار استان هرمزگان در عید قربان سال جاری، سه میلیارد و 335 میلیون تومان نذورات قربانی خود را به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد اهدا کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 58 درصد رشد داشته است.

هرمزگانی ها 3.3 میلیارد تومان نذورات قربانی اهدا کردند

وی درباره ارزش نذورات قربانی نقدی و غیر نقدی اهدایی نیکوکاران هرمزگانی اشاره نمود و اضافه کرد: از نذورات دریافت گردیده توسط کمیته امداد 25 میلیون تومان به صورت نقدی و همچنین سه میلیارد و 310 میلیون تومان به صورت غیر نقدی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان یادآور شد: سال گذشته مردم خیر هرمزگانی در عید قربان بیش از دو میلیارد و 100 میلیون تومان به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

الهیاری بابیان اینکه با اجرای طرح های مشارکت خیران در برنامه های کمیته امداد به منظور برطرف بخشی از مشکلات خانوارهای تحت حمایت این نهاد ایجاد می گردد اضافه کرد: خیران می توانند در طول سال نذر خود را با استفاده از شیوه های پرداخت الکترونیکی از طریق کد usdd *8877*076#و همچنین با سامانه تلفن گویای 3288 به کمیته امداد پرداخت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 129

به "هرمزگانی ها 3.3 میلیارد تومان نذورات قربانی اهدا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرمزگانی ها 3.3 میلیارد تومان نذورات قربانی اهدا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید