پرسپولیسی ها در هند شاکی شدند

به گزارش تور اروپا ارزان، میزبانی لیگ قهرمانان آسیا، با توجه به آنچه همواره در این رقابت ها دیده می شد، انتظارات را برآورده نمی کند و صدای اعتراض هر سه تیم میهمان در گوا هند را درآورده است.

پرسپولیسی ها در هند شاکی شدند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

این در حالیست که میزبانی گوا و فدراسیون فوتبال هند، با مسائل مختلفی روبه رو است. تیم های حاضر با مسائلی روبرو می شوند که در دوره های قبلی رقابت ها دیده نمی شد.

در اولین نگاه، ورودی ورزشگاه فتوردا توی ذوق می زد. یک ورودی در حد ورزشگاه های میزبان بازی های درجه یک آسیایی نبود و تایید آن برای میزبانی گروه، با توجه به شانس کشورهای ایران، قطر و امارات برای میزبانی، واقعا عجیب بود.

در ادامه، رختکن ورزشگاه بود که بازیکنان را سورپرایز کرد. کوچکی رختکن ها غیر از اعضای پرسپولیس ایران، مورد اعتراض تن کاته، سرمربی تیم الوحده امارات هم نهاده شد.

نگرانی بعدی، مربوط به زمین چمن می شد. این زمین برای بازی دیروز (چهارشنبه) شرایط خوبی داشت ولی با توجه به برگزاری همه بازی های این گروه به فاصله زمانی بسیار اندک، این نگرانی وجود دارد که کیفیت زمین، دچار افت گردد.

ورزشگاه جواهرنعل نهرو یا همان فتوردا گوا، در واقع ورزشگاه کریکت بوده که اکنون برای فوتبال به کار گرفته می گردد. در ورزشگاه، جای خالی جایگاه روی سکوها جلب توجه می کرد و این مساله حتی برای میزبانی از مسابقات هم رفع نشد. بعلاوه شکل متفاوت نیمکت ذخیره ها هم مورد توجه اعضای دو تیم بود.

با توجه به شکل استقرار دوربین های تلویزیونی به نظر می رسید این محل ها فقط برای این دوره از مسابقات تدارک دیده شده بود و هندی ها پیش از این، تجربه ضبط و پخش زنده اتفاقات ورزشی در این ورزشگاه را نداشتند.

با وجود آن که بازی ها در سطح رقابت های درجه یک آسیا است و پرسپولیس به اسم فینالیست رقابت ها در این گروه حضور دارد، بعضی امکانات اولیه هم در ورزشگاه دیده نمی شد که از آن جمله باید به نبود اینترنت اشاره نمود.

یکی از نکات جالب این بازی وقتی رقم خورد که تعدادی از بازیکنان و اعضای کادرفنی همراه دو تیم حدود 40 دقیقه قبل از آغاز مسابقه در ورزشگاه افطار کردند.

ابراهیم شکوری، سرپرست کاروان پرسپولیس و دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال که خود در جریان برگزاری فینال 2018 از نزدیک با مساله میزبانی درگیر بود، بعد از حضور در ورزشگاه، کمبود امکانات را به نمایندگان کنفدراسیون گوشزد کرد و خواست که این مسائل به کنفدراسیون منتقل و گزارش گردد.

سالن اصلی تجمعات ورزشگاه هم بسیار کوچک بود که باعث شد مسوولان دو تیم و مدیران کنفدراسیون و برگزارنمایندگان مسابقات، به شکل فشرده ای در آن جا حضور یابند که با توجه به شرایط پیچیده شیوع کرونا در شهر گوا، اصلا منطقی نبود. در این میان اعضا و بازیکنان پرسپولیس با دو ماسک و در محل حضور یافتند تا ریسک ابتلا را پایین بیاورند.

تن کاته، سرمربی الوحده بارها به مسایل مختلف ورزشگاه و میزبانی ضعیف هند اعتراض کرد. جالب اینکه او هنگام ملاقات با افشین پیروانی، رفتار خوبی داشت و به خوش وبش با کاپیتان پیشین پرسپولیس مشغول شد.

در این بازی هم اشتباهات داوری وجود داشت که باعث اعتراض یحیی گل محمدی و دیگر اعضای کادر فنی در چند صحنه شد. افشین پیروانی، مدیر تیم، هم در پی همین مسایل چند بار با ناظر داوری و ناظر مسابقه صحبت کرد.

در حالی که ملاقات دو تیم پرسپولیس ایران و الوحده امارات در دقیقه 80 در جریان بود، اتفاق جالبی رخ داد. در آن دقیقه درهای سالن منتهی به رختکن باز شد و بازیکنان دو تیم گوا هند و الریان قطر با حضور در حاشیه زمین چمن و در فضای پشت نیمکت ها، مشغول گرم کردن بدن خود شدند!

این موضوع، تعجب حاضران در ورزشگاه را در پی داشت. میزبانی آماتور کشور هند باعث شده کنفدراسیون فوتبال آسیا هم با دشواری فراوان اقدام به برگزاری و مدیریت بازی ها کند.

پس از خاتمه بازی، اعضای پرسپولیس فورا ورزشگاه را به سمت هتل محل اقامت خود ترک کردند اما حمید مطهری به همراه محمد عسگری و مهرداد خانبان در ورزشگاه ماندند تا دو رقیب دیگر در گروه E را بررسی نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1569

به "پرسپولیسی ها در هند شاکی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیسی ها در هند شاکی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید