کدام گوشی سری گلکسی S22 مناسب شماست؟

به گزارش تور اروپا ارزان، سری گلکسی S22 سامسونگ با سه گوشی نو به کاربران عرضه شده است. این گوشی ها که به تازگی در بازارهای جهانی عرضه شده اند، طیف گسترده ای از قابلیت ها و فناوری های پیشرفته گوشی های هوشمند را ارائه می نماید. همگام سازی راحت با برنامه های آفیس مایکروسافت، تجهیز به هوشمند ترین و پیشرفته ترین دوربین سامسونگ تا به حال و باتری و پردازنده قدرتمند، تنها بخشی از قابلیت هایی است که باعث شده تا سری S22 قدرت و بهره وری فوق العاده ای را به کاربرانش عرضه کند.

کدام گوشی سری گلکسی S22 مناسب شماست؟

سوالی که احتمالا برای علاقه مندان به این سری از گوشی ها پیش می آید این است که از بین سه مدل S22+ ، S22 و S22 Ultra کدام گزینه برترین پاسخ را به کارها و احتیاجهای آنها می دهد و با سبک کاری شان متناسب تر است؟

پاسخ کوتاه این است که هر یک از گوشی های خانواده S22 را که انتخاب کنید، زندگی شما از طریق برترین فناوری موبایل سامسونگ ارتقا می یابد. هر سه دارای پردازنده قدرتمند 4 نانومتری هستند که آن ها را به سریع ترین تلفن های همراه گلکسی سامسونگ تبدیل می نماید و بعلاوه از ویژگی های نوآورانه ای مانند Link to Windows و Samsung DeX پشتیبانی می نمایند که به شما امکان می دهد تلفن هوشمند خود را به رایانه شخصی تبدیل کنید. در نهایت، آن ها از پلتفرم امنیتی مطمئن Knox سامسونگ بهره می برند.

با این حال، بعضی تفاوت ها وجود دارند که باید قبل از انتخاب نهایی خود بین گلکسی S22+ ، S22 و S22 Ultra در نظر بگیرید. در اینجا مقایسه سریعی بین ویژگی های کلیدی سری S22 صورت گرفته است:

قلم S

مهم ترین تفاوت در بین سری گلکسی S22، قلم S تعبیه شده در S22 Ultra است. این ابزار کاربردی سری گلکسی S سامسونگ را با سری نوت که همواره از قلم استفاده می کرد، ادغام می نماید. اگر از هواداران قلم S هستید یا می خواهید برای اولین بار از بسیاری از عملنمودهای آن بهره ببرید، S22 Ultra انتخاب درستی برای شماست. می توانید از قلم S برای نوشتن و ویرایش اسناد، طراحی ایده های نو، مدیریت و کنترل فایل های ارائه و انجام کارهای خود با بالاترین دقت بهره ببرید.

بلوتوث داخلی، قلم S را به عنوان یک کنترل از راه دور برای جلو زدن اسلایدهای ارائه، گرفتن عکس، مشاهده رسانه ها و موارد دیگر قابل استفاده می نماید. قلم S واقعا یک عصای جادویی برای بهره وری بیشتر از موبایل است.

نمایشگر

صفحه نمایش 6.1 اینچی S22 به یاری وضوح تصویر +FHD و نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتز، تجربه بصری چشم نوازی را به خصوص در زمان تماشای فیلم ها و بازی ارائه می دهد. با توجه به ابعاد S22 می توان گفت که این گوشی برای کسانی مناسب است که تلفن جمع و جورتری را ترجیح می دهند و تمایل دارند تا گوشی شان راحت تر با یک دست مدیریت و کنترل گردد.

در مدل های دیگر سری S22، صفحه نمایش +S22 نیز با همان وضوح تصویر اما با 25 درصد روشنایی بیشتر در مقایسه با S22 طراحی شده است. ابعاد صفحه نمایش S22+ بزرگ تر شده و به 6.6 اینچ می رسد اما در عین حال هنوز گوشی جمع وجور و خوش دستی را خواهید داشت.

عالی ترین صفحه نمایش با بالاترین میزان روشنایی و وضوح تصویر را می توانید در مدل S22 Ultra پیدا کنید. صفحه نمایش 6.8 اینچی S22 Ultra با وضوح خیره نماینده +WQHD و نرخ تازه سازی 120 هرتز همه تصاویر و ویدئوها را با جزئیات خیره نماینده و روشن تر از همواره نمایش می دهد.

صفحه نمایش هر سه مدل سری S22 با محیط اطراف سازگار می گردد تا برترین تجربه بصری را حتی در نور شدید خورشید داشته باشید. در این گوشی های تماس های ویدئویی، وبگردی و مشاهده اسناد، محتواهای ویدئویی و… همگی با کیفیت تصویر طبیعی و واقعی به نمایش در می آید.

باتری و شارژ

گوشی هایی که صفحه نمایش بزرگی دارد به باتری های پرظرفیت تری هم احتیاج پیدا می نماید. موضوعی که در خصوص گوشی های سری S22 هم صدق می نماید. تفاوت در میزان باتری، به نوعی بازتابنده تفاوت ابعاد و کیفیت صفحه نمایش گوشی هم هست.

گلکسی های سری S22 برای انجام وظایف خود در طول یک روز کاری آماده و مجهز شده اند. این گوشی ها با یک بار شارژ، در تمام روز شلوغ کاری از صبح تا عصر، به طور مداوم جوابگوی احتیاجهای شما خواهد بود تا ضمن جوابگویی به تماس های کاری بتوانید، پیام ها و ایمیل های خود را چک کنید و به وبگردی و مشاهده فایل های کاری بپردازید.

میزان ظرفیت باتری در مدل های +S22 و S22 Ultra بیشتر هم می گردد و ساعات بیشتری در دسترس خواهد بود. هر سه مدل S22 به شارژ فوق سریع مجهز هستند و می توانند در صورت احتیاج به شارژ، جوابگویی سریع و فوری به آن داشته باشند.

دوربین

دوران فعلی را می توان عصر شبکه های اجتماعی نامید. این شبکه ها حالا دیگر به جزء مهمی از زندگی روزمره بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند تبدیل شده اند و نقش زیادی در ارتباطات افراد ایفا می نماید. به همین منظور گوشی های هوشمند هم باید متناسب با این دوران طراحی و فراوری شوند. براین اساس گلکسی های سری S22 به دوربین های قدرتمندی مجهز شده اند تا شما بتوانید بدون احتیاج به لوازم جانبی خاصی (مثل پایه دوربین و…) برترین تصاویر ممکن را ثبت نموده و به راحتی در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذارید.

مدل های S22 و +S22 قادر به ثبت عکس هایی با وضوح 50 مگاپیکسل است و مدل S22 Ultra نیز تصاویری با وضوح فوق العاده 108 مگاپیکسل و همراه با جزئیات متعدد را برای شما به یادگار می گذارد.

هر سه مدل سری S22 نیز در بخش ویدئو، توانایی ضبط فیلم هایی باکیفیت 8K را دارند. فیلم های ثبت شده در سری S22 حتی در نور کم و موقعیت هایی که کاربر موقعیت با ثباتی ندارد هم، بدون لرزش و دیدنی خواهد بود.

گوشی های سری S22، همه ابزارهای پیشرفته ای که کاربران برای ثبت تصاویر حرفه ای احتیاج دارند را صرف نظر از میزان مهارت افراد در دسترس آنان می گذارد. برنامه Expert RAW یکی از این ابزارهاست که مجموعه جامعی از راهکارهای ویرایش عکس را در اختیارتان می گذارد تا دقیقا مشابه زمانی که یک دوربین دیجیتال حرفه ای DSLR دارید، تصاویر خود را کنترل و وایرایش کنید.

ذخیره سازی

پر شدن حافظه دستگاه احتمالا یکی از اولین و متداول ترین چالش های کاربران این گوشی های هوشمند بود. این مشکل اما برای کاربران سری گلکسی S22 با داشتن گزینه های متنوع میزان حافظه و ذخیره سازی کاملا برطرف شده است. کاربران S22 و S22+ می توانند، مدل دلخواه خود را از بین 128 و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی با 8 گیگابایت فضای رَم (RAM) انتخاب نمایند. این میزان از حافظه به شما یاری می نماید تا بتوانید چندین کار همزمان را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید.

در مدل S22 Ultra نیز کاربران گزینه های متنوعی را پیش روی خود دارند، این مدل شامل فضای ذخیره سازی یک ترابایت، 512 و 256 گیگابایت به همراه رم 12 گیگابایتی می گردد. بعلاوه مدل 128 گیگابایتی با رم 8 گیگابایتی در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

به لطف گزینه های متنوع و متعدد میزان حافظه، شما می توانید براساس احتیاج ها و سبک کاری خود مدل مورد علاقه و متناسب تان را بیابید. هر چند که بهتر است، بیشترین میزان حافظه را انتخاب کنید تا خیال تان از بابت داشتن فضای ذخیره سازی حداکثری راحت و آسوده باشد.

افزایش بازدهی کارهای اداری

هر کدام از ویژگی های گفته شده، یکی از مدل های سه گانه سری S22 را برای دسته ای خاص از کاربران متناسب می نماید، برای کاربرانی که در زمان انجام کارهای اداری خود بیشترین وابستگی را به گوشی های هوشمند دارند، انتخاب S22 Ultra گزینه محتمل تر و مناسب تری است. این گوشی 6.8 اینچی با تجهیز به S Pen، پشتیبانی و همگام سازی برنامه های گوگل و مایکروسافت، پلتفرم امنیتی Knox و پردازنده 4 نانومتری میزان بهره وری کاربران در زمان انجام کارها و فایل های اداری را به شکل حیرت انگیزی افزایش می دهد. بعلاوه به یاری سامسونگ Dex کاربران می توانند در هر لحظه تجربه ای مشابه دسکتاپ کامپیوتر را از برنامه های گوشی خود داشته باشند.

گلکسی های سه گانه سری S22 با گزینه های متنوع در بخش رنگ و میزان حافظه در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

منبع: شبکه چی
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1877

به "کدام گوشی سری گلکسی S22 مناسب شماست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام گوشی سری گلکسی S22 مناسب شماست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید