کره جنوبی، ژاپن یا چین حریف آخر تیم ملی قبل از جام ملت ها

به گزارش تور اروپا ارزان، خبرهایی مبنی بر توافق با حریفی آفریقایی برای اولین فیفادی پیش رو یعنی 20 مهرماه نیز به گوش می رسد که البته هنوز تائید نشده است .

کره جنوبی، ژاپن یا چین حریف آخر تیم ملی قبل از جام ملت ها

به گزارش خبرنگاران ، در شرایطی که فدراسیون فوتبال طی یکی دوماه گذشته با بیش از 40 کشور برای انجام بازی های دوستانه مکاتبه و رایزنی داشت تنها ازبکستان موافقت کرد که این دیدار در اردوی اول به میزبانی تاشکند برگزار گردید و حالا قرار است در اردوی پیش رو نیز بولیوی سفری به تهران داشته باشد.

در کنار این بازی که روز 24 مهرماه برگزار می گردد خبرهایی مبنی بر توافق با حریفی آفریقایی برای اولین فیفادی پیش رو یعنی 20 مهرماه نیز به گوش می رسد که البته هنوز تائید نگردیده است .

اما جالب اینجاست که فدراسیون فوتبال از حالا سخت در کوشش است تا مقدمات آخرین بازی تدارکاتی قبل از ورود به مسابقات جام ملت های آسیا را نیز فراهم کند تا جایی که شنیده می گردد یکی از سه تیم کره جنوبی، ژاپن یا چین حریفان مد نظر کی روش برای این بازی هستند که رایزنی ها و مذاکرات با آنها در حال اجرا است.گفته گردیده دیدار با یکی از این سه تیم قرار است یک هفته قبل از اولین بازی تیم ملی در جام ملت ها در دبی برگزار گردد.

3-185

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 182

به "کره جنوبی، ژاپن یا چین حریف آخر تیم ملی قبل از جام ملت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره جنوبی، ژاپن یا چین حریف آخر تیم ملی قبل از جام ملت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید