آنچلوتی: پاری سن ژرمن می تواند قهرمان اروپا گردد

به گزارش تور اروپا ارزان، ناپولی، پاری سن ژرمن کارلو آنچلوتی بر این باور است که پاری سن ژرمن می تواند سال جاری فاتح لیگ قهرمانان اروپا گردد اما ناپولی می تواند جاه طلبی آنها را متوقف کند. این دو تیم امشب در لیگ قهرمانان به مصاف هم می روند. بازی رفت دو تیم در پارک دوپرنس با تساوی 2 بر 2 به خاتمه رسید و پی اس جی در آن بازی دوبار عقب افتاد.

آنچلوتی: پاری سن ژرمن می تواند قهرمان اروپا گردد

آنچلوتی گفت: این بازی مهمی است و می تواند برای هر دو تیم سرنوشت ساز باشد. ما در گروه خیلی سختی در کنار پاری سن ژرمن و لیورپول افتاده ایم. نتیجه این بازی می تواند برای آینده ما در لیگ قهرمانان اهمیت بسیاری داشته باشد اما برای پاریس هم همین است. ما احتیاج به عملکردی فوق العاده داریم تا پیروز شویم، چون آنها بازیکنانی استثنایی در کل میدان دارند در حالی که ما چنین بازیکنانی نداریم. این آنچلوتی بود که در دوران حضور در فرانسه، سلطه پاری سن ژرمن بر فوتبال فرانسه را شروع کرد اما این تیم نتوانسته در لیگ قهرمانان نتایج درخشانی بگیرد. آنچلوتی می گوید: آنها در لحظات مهم لیگ قهرمانان تجربه لازم را نداشتند اما این تیم این فصل قوی تر است و بازیکنان بیشتر از پیش به خود باور دارند. آنها می دانند که سال جاری می توانند فاتح لیگ قهرمانان شوند. این بازی می تواند سرنوشت هر دو تیم را معین کند. به نظرم کیلیان امباپه و نیمار می توانند جانشین کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در فوتبال شوند. اگر کیلیان سال جاری توپ طلا را نبرد، بی تردید در چند فصل آینده این کار را خواهد نمود. نیمار هم پست جدیدی دارد و حالا در قلب تیم قرار می گیرد. جای جدید به او اجازه می دهد که برای تیمش خطرناک تر و موثرتر باشد. این آنچلوتی بود که مارکو وراتی را از ایتالیا به پاریس برد، آن هم در حالی که او بازی در سری آ را تجربه ننموده و در سری ب به همراه پسکارا بازی نموده بود. آنچلوتی گفت: او بازیکن خیلی مهمی برای تیم است و در جریان تساوی 2 بر 2 خیلی عالی کار کرد. ما رابطه خیلی خوبی با هم داریم. مارکو خیلی جوان بود که به پاریس رفت و مرتبا دارد قوی تر و بهتر می گردد. این مربی ایتالیایی پس از حضور در چلسی، پی اس جی، رئال مادرید و بایرن مونیخ به سری آ برگشته است.

او در پاسخ به این سوال که آیا دوباره در لیگ یک فرانسه مربیگری خواهد نمود؟ گفت: در فرانسه راضی بودم. پس مشکلی با برگشتن به این کشور ندارم. هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 16 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 153

به "آنچلوتی: پاری سن ژرمن می تواند قهرمان اروپا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: پاری سن ژرمن می تواند قهرمان اروپا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید