احتمال عمیق تر شدن شکاف بین مدل اگزینوس و اسنپ دراگون گلکسی نوت 20

به گزارش تور اروپا ارزان، کمتر از یک ماه دیگر سامسونگ از گوشی های گلکسی نوت 20 رونمایی می نماید. با توجه به معرفی تراشه اسنپ دراگون 865 پلاس، گفته می گردد بخشی از مدل های خانواده گلکسی نوت 20 همراه با این تراشه روانه بازار می شوند. اما از طرف دیگر، به نظر می رسد مدل اگزینوس این گوشی ها بار دیگر از اگزینوس 990 بهره می برند.

احتمال عمیق تر شدن شکاف بین مدل اگزینوس و اسنپ دراگون گلکسی نوت 20

طبق آنالیز های صورت گرفته بر روی رابط کاربری One UI 2.5، به غیر از پشتیبانی از اسنپ دراگون 865 پلاس مدرکی مبنی بر وجود یک تراشه جدید پیدا نشده است. افشاگری که این موضوع را مطرح نموده در ادامه افزوده گوشی های گلکسی نوت 20 مانند اس 20 در بیشتر بازارهای دنیا با اگزینوس 990 عرضه می شوند.

این تصمیم احتمالا مورد اعتراض کاربرانی قرار می گیرند که برای مدل اگزینوس گلکسی نوت 20 انتظار بهبود عملکرد دارند. باید خاطرنشان کنیم در ابتدا گفته می شد این گوشی ها با تراشه بهتر اگزینوس 992 معرفی خواهند شد. تراشه ای که ظاهرا مبتنی بر فناوری ساخت 6 نانومتری است. اما در هر صورت به نظر می رسد قرار نیست چنین تراشه ای در گوشی های موردنظر تعبیه گردد.

اگزینوس در برابر اسنپ دراگون؛ چرا این موضوع اهمیت دارد؟

طبق آنالیز های صورت گرفته بین مدل اگزینوس و اسنپ دراگون اس 20، از لحاظ عملکرد تفاوت نسبتا قابل توجهی بین آن ها وجود دارد. با توجه به معرفی نسل جدید تراشه پرچم دار اسنپ دراگون، این تفاوت برای گلکسی نوت 20 بیشتر هم خواهد شد.

علاوه بر مسائل مربوط به عملکرد، مدل اگزینوس گوشی های اس 20 با مسائلی در زمینه فوکوس اتوماتیک، گرمایش و تغییر رنگ نمایشگر روبرو شده اند. اگرچه سامسونگ این مسائل را با انتشار آپدیت های نرم افزاری حل نموده، اما در هر صورت همین موضوع باعث شده کاربران بیش از پیش از مدل های مبتنی بر تراشه اگزینوس نفرت پیدا نمایند.

بنابراین تعبیه تراشه اگزینوس 990 در این گوشی ها ممکن است بار دیگر اعتراضات مشابهی را به همراه داشته باشد. مگر اینکه سامسونگ پیروز شده باشد به وسیله نرم افزاری عملکرد این تراشه را بهبود ببخشد. در هر صورت بعد از عرضه گوشی های نوت 20، باید مدل های اگزینوس و اسنپ دراگون مورد مقایسه قرار بگیرند تا بتوانیم با قاطعیت اظهار نظر کنیم.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 921

به "احتمال عمیق تر شدن شکاف بین مدل اگزینوس و اسنپ دراگون گلکسی نوت 20" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال عمیق تر شدن شکاف بین مدل اگزینوس و اسنپ دراگون گلکسی نوت 20"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید