ادامه بارش ها در 7 استان ، ورود سامانه بارشی نو به کشور از شنبه ، کاهش 7 درجه ای دما در برخی منطقه ها

به گزارش تور اروپا ارزان، سازمان هواشناسی کشور از ادامه بارش ها در 7 استان طی روز جاری و نیز فردا در بعضی منطقه ها و بعلاوه ورود سامانه بارشی تازه به کشور اطلاع داد.

ادامه بارش ها در 7 استان ، ورود سامانه بارشی نو به کشور از شنبه ، کاهش 7 درجه ای دما در برخی منطقه ها

به گزارش خبرنگاران، سازمان هواشناسی در آخرین پیش بینی ها از شرایط جوی کشور اعلام نمود که امروز در فارس ، بوشهر، کرمان، شمال و غرب هرمزگان، خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی بارش ادامه خواهد داشت .

بعلاوه ، با گذر سامانه بارشی از نوار شمالی کشور در کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و بعضی منطقه ها واقع در آذربایجان شرقی ، اردبیل ، زنجان، قزوین ، تهران، همدان، ایلام، لرستان، شمال خوزستان و چهارمحال و بختیاری بارش باران و برف همراه با وزش باد رخ می دهد.

آدینه در بعضی منطقه ها شمال شرق ، شمال غرب ، سواحل شرقی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی بارش پیش بینی می گردد.

از اواخر وقت شنبه و طی روز یکشنبه با ورود سامانه بارشی ، در بعضی منطقه ها شمال غرب و غرب کشور، به ویژه در نوار مرزی منطقه ها ذکرشده بارش باران و برف رخ می دهد.

دوشنبه در شمال غرب ، بعضی منطقه ها واقع در غرب ، دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی و زاگرس مرکزی بارش پیش بینی می گردد.

آدینه در بعضی منطقه ها شمال غرب ، خراسان رضوی، جنوب تهران و جنوب سمنان وزش باد به نسبت شدید تا شدید رخ می دهد.

بعلاوه ، آدینه و شنبه در شمال غرب کشور دما بین 5 تا 7 درجه کاهش و از یکشنبه دما در شمال غرب کشور به تدریج افزایش می یابد.

امروز و فردا خلیج فارس ، شنبه خلیج فارس و دریای عمان و یکشنبه دریای عمان مواج است.

عه احتمال وقوع بهمن در منطقه ها مستعد وجود دارد بنابراین طی پنجشنبه و آدینه فعالیت های کوهنوردی در بیشتر منطقه ها کوهستانی کشور مخاطره آمیز است و کوهنوردان از صعود به ارتفاعات اجتناب نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 بهمن 1401 بروزرسانی: 16 بهمن 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 2008

به "ادامه بارش ها در 7 استان ، ورود سامانه بارشی نو به کشور از شنبه ، کاهش 7 درجه ای دما در برخی منطقه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه بارش ها در 7 استان ، ورود سامانه بارشی نو به کشور از شنبه ، کاهش 7 درجه ای دما در برخی منطقه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید