هواشناسی 99، 3، 12، پیش بینی باران 2 روزه در 27 استان

به گزارش تور اروپا ارزان، سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش باران 2 روزه در 27 استان اعلام نمود: از چهارشنبه تا آدینه جو آرامی برای کشور پیش بینی می گردد.

هواشناسی 99، 3، 12، پیش بینی باران 2 روزه در 27 استان

تسنیم: بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در بعضی مناطق استان های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس، یزد، لرستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و در بعدازظهر سه شنبه علاوه بر این مناطق در بعضی نقاط استان های اصفهان، شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، کردستان، زنجان، همدان، مرکزی، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، قزوین، البرز، تهران، قم، ارتفاعات سمنان و بعضی مناطق استان های ساحلی دریای خزر رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است.

طی 2 روز آینده در بعضی ساعات در منطقه زابل وزش باد شدید پیش بینی می گردد. فردا همچنین برای استان های خوزستان و ایلام پدیده گردوخاک پیش بینی شده است.

چهارشنبه نیز در بعضی مناطق شمال غرب وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می گردد. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در سایر مناطق کشور از چهارشنبه تا آدینه جو آرامی پیش بینی می گردد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 839

به "هواشناسی 99، 3، 12، پیش بینی باران 2 روزه در 27 استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواشناسی 99، 3، 12، پیش بینی باران 2 روزه در 27 استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید