استقلال مغرور بود و فرصت سوزی کرد، ترکیب مجیدی شگفت زده ام کرد

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال در مصاف با تیم نساجی توفیقی نداشت و در نهایت پس از 120 دقیقه کوشش و تساوی مقابل میهمانش، در ضربات پنالتی مغلوب گردید تا وداعی زودهنگام با جام شگفتی ها داشته باشد.

استقلال مغرور بود و فرصت سوزی کرد، ترکیب مجیدی شگفت زده ام کرد

کامیار کاردار پیشکسوت آبی پوشان در این خصوص به خبرنگاران گفت، این درست که جام حذفی جام شگفتی هاست، اما من قبل از هرچیز با تماشا ترکیب اولیه استقلال شگفت زده شدم.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: پیش از هر مورد به این اشاره کنم که اگر به عنوان یک پیشکسوت در مورد تیمی که دوست دارم اظهار نظر می کنم و هر از گاهی در قالب انتقاد در حد بضاعت خودم مسائل را بیان می کنم، از سر دلسوزی است و برای اینکه مسائل تیم مرتفع گردد وگرنه من نه منافعی در این تیم دارم و نه برنامه ای برای ورود به باشگاه تحت هر عنوان و تنها عِرق و علاقه قلبی ام بابت بر تن کردن این پیراهن در دوران جوانی باعث می گردد درباره استقلال صحبت کنم.

وی اضافه نمود: در شرایطی که پرسپولیس از جام حذفی کنار رفته بود، یک فرصت طلایی برای آبی پوشان ایجاد شد تا با عبور از نساجی در آستانه کسب یک جام قرار بگیرند. اما متاسفانه استقلالی ها که خود را از پیش برنده می دانستند و کمی هم غرور آنها را گرفته بود نتوانستند از این فرصت طلایی استفاده نمایند.

کارشناس فوتبال با توجه به حضور علیرضا رضایی در ترکیب آبی پوشان گفت: در بازی که پیروزی بسیار مهم است، نیمکت نشینی حسینی جای سئوال دارد. این درست که به قول آقای مجیدی رضایی دو بار هم در این بازی به زحمت نیفتاد، اما همان یک توپی هم که در چارچوب بود به دیرک دروازه استقلال برخورد کرد. ضمن اینکه به علت شرایط روحی نامناسب هر 5 پنالتی را جهت مخالف رفت. آیا بهتر نبود حتی اگر حسینی از ابتدا هم در ترکیب قرار نمی گرفت، یکی از تعویض ها را برای او نگه می داشتیم تا در ضربات پنالتی ضریب اطمینان بیشتری داشته باشیم؟

کاردار تاکید نمود: حالا که استقلال در جام حذفی حذف شد و زمان را هم نمی توان به عقب برگرداند. اما بهتر است آبی پوشان با عبرت گیری از اتفاقات این بازی تک تک بازی های به جای مانده در لیگ برتر را جدی گرفته و کادر فنی هم بدون آنکه از این به بعد قصد آزمون و خطا داشته باشد، با ترکیب اصلی اش و بدون تغییر در توضیح وظایف بازیکن و تغییر پست مقابل تیم های خوبی که حریفان ما تا خاتمه فصل هستند به میدان رفته و حداکثر امتیازات را کسب نماید تا انشاءالله در لیگ قهرمان شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1864

به "استقلال مغرور بود و فرصت سوزی کرد، ترکیب مجیدی شگفت زده ام کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال مغرور بود و فرصت سوزی کرد، ترکیب مجیدی شگفت زده ام کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید