امیدها: امکانات نداریم اما باید به المپیک برویم

به گزارش تور اروپا ارزان، شرایط و امکانات سخت است، اما چاره ای نداریم باید با همین امکانات به همان اهداف مان که از گذشته برنامه ریزی نموده ایم،برسیم.

امیدها: امکانات نداریم اما باید به المپیک برویم

به گزارش خبرنگاران ،لژیونرهای تیم امید هم به تمرینات این تیم اضافه شده اند تا همه چیز برای حضور در مسابقات مقدماتی المپیک جدی دنیال گردد.رضا شکاری بازیکن نیمکنت نشین روبین کازان می گوید:چند نفر از بچه های تیم را می شناسم و با چند بازیکن هم در تیم جوانان همبازی بودم. در این تیم ستاره های زیادی وجود دارد که امیدوارم با حضور آنها طلسم نرفتن به المپیک شکسته گردد. قطعاً هر بازیکنی اینجا است ستاره تیمش را به حساب می آید و مطمئنم که به المپیک می رسیم.

رضا کرملاچعب هم که در فنلاند بازی می نماید گفته:شرایط سخت است.فکر می کنم نزدیک به 44 سال است که تیم ملی به المپیک نرفته، اما همه بازیکنان هم قسم هستیم تا با همه وجود کوشش کنی و به نتیجه برسیم.شرایط و امکانات سخت است، اما چاره ای نداریم باید با همین امکانات به همان اهداف مان که از گذشته برنامه ریزی نموده ایم،برسیم.باید کوشش کنیم با همین شرایط سخت در المپیک حاضر شویم.

مهدی مهدی خانی بازیکن پدیده هم می گوید:ما در ماه های اخیر در اردو حاضر شدیم و با اینکه سن و سال کمتری داشتیم به مسابقات جاکارتا رفتیم. در این بازی ها با تجربه تر شدیم و امیدواریم طلسم نرفتن به المپیک را بشکنیم.کمبود امکانات همیشه وجود داشته و چیز جدیدی نیست اما همه ما کوشش می کنیم و امیدواریم تا شرایط بهتر گردد و بتوانیم به المپیک صعود کنیم.

3-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 194

به "امیدها: امکانات نداریم اما باید به المپیک برویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدها: امکانات نداریم اما باید به المپیک برویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید