اولین ماموریت مهم میرشاد ماجدی در فدراسیون فوتبال

به گزارش تور اروپا ارزان، ورزش سه نوشت: روزی که عزیزی خادم تصمیم گرفت مهدی مهدوی کیا را به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب کند هیچ مشورتی با میرشاد ماجدی رییس کمیته جوانان نداشت! او حتی در مورد انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال مشورتی با احسان اصولی، رییس کمیته فوتسال انجام نداد؛ به طوری که اصولی در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسیده بود آیا قرار است فردا در نشست هیات رییسه وحید شمسایی جایگزین ناظم الشریعه گردد، گفت: من از این موضوع بی اطلاع هستم و چنین قراری گذاشته نشده؛ چرا که ناظم الشریعه تا سرانجام سال با فدراسیون فوتبال واقع شده است.

اولین ماموریت مهم میرشاد ماجدی در فدراسیون فوتبال

انتخاب مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم امید با ادعای این موضوع که مهدی مهدوی کیا قرار است بر همه تیم های پایه نظارت کند، واکنش میرشاد ماجدی را به همراه داشت و او در آن برهه از زمان اذعان کرد اگر این طور است کمیته جوانان را ترک خواهد نمود. هر چند در ادامه جهت مهدی مهدوی کیا بدون قرارداد تنها راهنمایی تیم امید را بر عهده گرفت و مدیر فنی فدراسیون فوتبال شد که به تازگی از این سمت استعفاء نموده و جالب این که میرشاد ماجدی به عنوان جانشین او به فیفا معرفی شده است. به واقع از ابتدا هم قرار بود کمیته جوانان بر عملکرد تیم های پایه نظارت کند و مهدی مهدوی کیا به عنوان مدیر فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شده بود. در کنار مسئولیت فنی تیم امید.

امروز در یک اتفاق پیش بینی شده و البته بی سابقه در فوتبال ایران عزیزی خادم با رای اعضای هیات رییسه از سمت خود برکنار شد و جالب این که جای خود را به میرشاد ماجدی داد. حالا مهم ترین ماموریت پیش روی او قرارداد با مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم امید است. به این خاطر که مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا نزدیک است و این تیم باید در فیفادی پیش رو که فروردین ماه خواهد بود تمرینات آماده سازی خود را آغاز کند. جالب این که گروه بندی مسابقات هم تعیین شده و ایران با ازبکستان - میزبان بازی ها - و ترکمنستان و قطر همگروه شده است. این مسابقات قرار است خردادماه با حضور 16 تیم و در چهار گروه چهار تیمی در شهر تاشکند آغاز گردد.

میرشاد ماجدی که تا چندی پیش پای خود را از مسئله قرارداد مهدی مهدوی کیا کنار کشیده بود و این طور گفته بود مسایل مربوط به قرارداد مهدی مهدوی کیا به وسیله دبیر کل در حال پیگیری است، اکنون باید به طور سفت و سخت پیگیر این ماجرا باشد؛ چرا که امیدها برای آماده سازی خود به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا کمتر از چهار ماه فرصت دارند و در فرصت به جامانده تنها می توانند در روزهای فیفا تمرین نمایند، چون بیشتر بازیکنان تیم زیر 23 سال ایران در خدمت تیم های دسته اولی و لیگ رجحان هستند و در زمان های مسابقات نمی توانند اردوی تیم را ترک نمایند.

انتخاب مهدی مهدوی کیا و وحید شمسایی با رای اعضای هیات رییسه بوده و میرشاد ماجدی با وجود رفتار عزیزی خادم در مورد انتخاب مهدی مهدوی کیا که برای او جای گلایه باقی گذاشت، باید پیگیر موضوع قرارداد مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم امید باشد و اگر این موضوع به خاتمه نرسید، به سرعت یک رهبر فنی تازه برای تیم امید انتخاب کند؛ به خصوص که اردوی آماده سازی تیم امید در بهمن ماه به علت عدم آمادگی مهدی مهدوی کیا لغو شد. علت هم واضح و روشن است. تا آغاز مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند کمتر از چهار ماه به جای مانده است.

منبع: فرارو
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1811

به "اولین ماموریت مهم میرشاد ماجدی در فدراسیون فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین ماموریت مهم میرشاد ماجدی در فدراسیون فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید