پیروزی پرسپولیس برابر التعاون عربستان، صدرنشینی سرخ ها در آسیا

به گزارش تور اروپا ارزان، تیم فوتبال پرسپولیس با دو پیروزی رفت و برگشت برابر تیم التعاون عربستان از شکست نماینده قطر بهترین استفاده را کرد و صدر جدول گروه سوم لیگ قهرمانان را به خود اختصاص داد.

پیروزی پرسپولیس برابر التعاون عربستان، صدرنشینی سرخ ها در آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در ادامه رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا که به میزبانی قطر برگزار می گردد، از ساعت 22:30 امروز آدینه تیم فوتبال پرسپولیس ایران در چهارمین ملاقات خود در استادیوم اجوکیشن دوحه به مصاف تیم التعاون عربستان رفت که این ملاقات در انتها با فزونی یک بر صفر سرخپوشان ایران به انتها رسید.

یحیی گل محمدی برای این ملاقات حامد لک، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، سیامک نعمتی، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، بشار رسن(88 امید عالیشاه)، احسان پهلوان(90 احمد نوراللهی)، وحید امیری و عیسی آل کثیر(69 آرمان رمضانی) را به میدان فرستاد.

این بازی در شرایطی آغاز شد که سرخپوشان ایران ملاقات رفت را یک بر صفر برده بودند و با توجه به شکست الدحیل برابر شارجه این شانس را داشتند که با پیروزی برابر نماینده عربستان به صدر جدول گروه سوم صعود نمایند.

در نیمه اول شاگردان گل محمدی بخش عمده زمان بازی را در اختیار داشتند و حملاتی را روی دروازه حریف پی ریزی کردند اما پس از رسیدن به پشت محوطه جریمه حریف برنامه خاصی برای به خطر انداختن دروازه این تیم نداشتند و به ندرت صاحب موقعیت خطرناک شدند.

تیم التعاون هم که در نیمه اول دفاع پرتعداد را در دستور کار قرار داده بود در چند موقعیت کوشش کرد خود را به دروازه پرسپولیس نزدیک کند که این تیم هم در خلق موقعیت خطرناک پیروز نبود.

بهترین موقعیت پرسپولیس در دقیقه 45 شکل گرفت که در یک موقعیت عیسی آل کثیر با حرکت در عرض ضربه فنی دقیقی را به سمت دروازه التعاون زد که توپ به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت.

آغاز نیمه دوم برای سرخپوشان همچنان هجومی بود و این تیم خیلی زود توانست مزد فزونی اش را بگیرد. در دقیقه 49 این ملاقات پاس وحید امیری درون محوطه جریمه با خطای مدافع التعاون روی عیسی آل کثیر همراه شد تا داور عراقی به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد که این ضربه را بشار رسن به گل فزونی پرسپولیس تبدیل کرد.

بعد از این گل نماینده عربستان کوشش زیادی کرد تا بتواند گل خورده را جبران کند اما عملکرد بدون اشتباه مدافعان اجازه این کار را به تیم خریف نداد. در مقابل این پرسپولیس بود که در دقیقه 70 توسط بشار رسن دروازه التعاون را به شدت تهدید کرد که ضربه این بازیکن به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و یک موقعیت خوب برای سرخپوشان از دست رفت.

در دقیقه 88 این ملاقات امید عالیشاه به جای بشار رسن وارد زمین شد تا یک نیروی تازه نفس بتواند یاری حال پرسپولیس در زمان باقی مانده باشد. در این دقایق حامد لک و آرمان رمضانی از داور عراقی کارت زرد دریافت کردند. احمد نوراللهی هم در دقیقه 90 به جای پهلوان وارد زمین شد.

تیم فوتبال پرسپولیس با این پیروزی 7 امتیازی شد و به صدر جدول گروه سوم صعود کرد تا شانس زیادی برای صعود به مرحله بعدی داشته باشد. ملاقات بعدی این تیم روز دوشنبه برابر الدحیل قطر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1016

به "پیروزی پرسپولیس برابر التعاون عربستان، صدرنشینی سرخ ها در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی پرسپولیس برابر التعاون عربستان، صدرنشینی سرخ ها در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید