حواشی جدایی شجاع ادامه دارد، وکیل باشگاه پرسپولیس: الریان قطر در جذب خلیل زاده دچار تخلف شده

به گزارش تور اروپا ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از سال ها حضور پر افتخار در این تیم به الریان قطر پیوست.

حواشی جدایی شجاع ادامه دارد، وکیل باشگاه پرسپولیس: الریان قطر در جذب خلیل زاده دچار تخلف شده

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، این بازیکن 31 ساله به همراهی پرسپولیس پیروز شد سه قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی، سه قهرمانی در سوپرجام و یک نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد. خلیل زاده صبح روز چهارشنبه تهران را به مقصد دوحه ترک کرد تا مذاکرات نهایی خود با باشگاه الریان را پیش ببرد و در صورت توافق، قراردادش را نهایی کند ولی پیش از رسمی شدن این انتقال، رسانه های قطری به این موضوع پرداختند و از این انتقال خبر دادند.

چهارشنبه شب استاد الدوحه خاطرنشان کرد مدافع ملی پوش پرسپولیس وارد قطر شده و مدیران الریان نیز با باشگاه ایرانی برای جذب شجاع به توافق نهایی رسیده اند ولی ساعاتی پس از این خبر، باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه ای این موضوع را تکذیب کرد و به الریان هشدار داد در صورت قرارداد با خلیل زاده، آنها با محرومیت روبرو خواهند شد.

اما پنج شنبه شب هم الکاس قطر که مهم ترین رسانه این کشور به حساب می آید، در حساب توئیتری خود خاطرنشان کرد انتقال خلیل زاده به الریان نهایی شده، توافق با این بازیکن به دست آمده و با حضور مدافع ایرانی در باشگاه قطری، این تیم تقویت می گردد. خلیل زاده که سه سال خاطره انگیز در پرسپولیس داشت و سه قهرمانی در لیگ برتر و سوپر جام، یک قهرمانی در جام حذفی و دو بار صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد، در نهایت قبل از سفر اخیرش به همراه تیم به دوحه، تصمیم گرفت قراردادش با سرخ پوشان را به صورت یک طرفه فسخ کند و راهی قطر گردد.

جدایی این مدافع از پرسپولیس به تایید یحیی گل محمدی نیز رسید تا امیدهای طرفداران این تیم برای بازگشت شجاع به جمع سرخ ها از بین برود. خلیل زاده که در هفته های اخیر چالش جدی با مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس پیدا نموده و مورد انتقاد شدید این مسؤول سرخ پوشان به دلیل درخواست 20 میلیاردی برای تمدید قرارداد نهاده شده بود، بدون توجه به سر و صدای زیاد پیرامون جدایی اش و همچنین صحبت های طرفداران پرسپولیس، از ظهر روز چهارشنبه در دوحه به سر می برد تا مراحل نهایی قراردادش را انجام دهد.

در نهایت پس از حدس های زیادی که برای پیوستن شجاع خلیل زاده به الریان وجود داشت، این بازیکن با باشگاه قطری به توافق نهایی دست یافت و قراردادش را رسمی کرد. خلیل زاده پس از عقد قرارداد با الریان قطر، در کنار مدیر این باشگاه ایستاد و با شماره 3 تیم جدیدش عکس یادگاری گرفت.

اما حالا وکیل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد باشگاه الریان قطر در جذب شجاع خلیل زاده دچار تخلف شده چرا که بازیکن دارای قرارداد را جذب نموده است. امیر ساعد وکیل، وکیل باشگاه پرسپولیس در برنامه ورزش و مردم توضحیاتی در مورد پیوستن شجاع خلیل زاده به الریان قطر و شرایط پرداخت مطالبات برانکو ارائه داده است. امیر ساعد وکیل در مورد پرونده مدافع پرسپولیس و پیوستن این بازیکن به باشگاه قطری الریان گفت:

خلیل زاده قبل از لیگ قهرمانان آسیا از باشگاه خواست تا رقم قراردادش افزایش پیدا کند آن هم در حالی که 2 سال با باشگاه قرارداد داشت. بعد از این درخواست قرار شد تیم به قطر برود وسپس در این خصوص تصمیم گیری گردد.

وی اضافه کرد: بعد از بازگشت تیم از قطر وی در استوری اینستاگرام فضای خوبی که بعد از صعود به فینال ایجاد شده بود را کمرنگ کرد. این را هم تاکید کنم که کل رقم قرارداد وی به مبلغ 2 میلیارد تومان پرداخت شده است.

وکیل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: خلیل زاده هیچ مطالباتی از باشگاه نداشته اما بر اساس قرارداد پاداشی در نظر گرفته شده بود که اگر تیم در هر مرحله ای که صعود کند پاداش ها افزایش پیدا کند. به این ترتیب محاسبه قطعی پاداش ها در آن مقطع عملی نبود تا اینکه لیگ قهرمانان آسیا به انتها برسد.یک بند دیگر هم در قرارداد وی بود که اگر وی تا یک تاریخ تعیین پیشنهاد خارجی به باشگاه ارائه می کرد با پرداخت مبلغی راهی تیم مد نظر خود گردد.

ساعد وکیل اضافه کرد: خلیل زاده تا موعد مقرر هیچ پیشنهاد خارجی به باشگاه مراجعه نکرد و یکی از تخلفات وی این بوده که این بازیکن در تاریخ 14 مهر گواهی فسخ قرارداد خود را به سازمان لیگ ارسال نموده و یک روز بعد در نامه ای به باشگاه ارسال می نماید که مطالباتش باید پرداخت گردد.او ابتدا نامه فسخ را به سازمان لیگ برده و یک روز بعد خواهان مطالبات خود از باشگاه شده است، این ناشی از بی اطلاعی یا مشاوره غلط به این بازیکن است.

وی ادامه داد: بعد از نامه خلیل زاده به باشگاه مدیران با وی جلسه ای را برگزار نموده و سعی کردن با او توافق نمایند. حتی توافق حاصل شد و حتی مورد امضای طرفین هم نهاده شد.در این مرحله باشگاه چک پاداش های این بازیکن را صادر کرد و من نشستی را با وکیل این بازیکن برگزار کردیم و قرار شد باشگاه یک چک تضمین هم به این بازیکن برای قرارداد آینده این بازیکن ارائه کند. یعنی اگر باشگاه مشکل پنجره جابجایی را حل کرد قرارداد جدید خلیل زاده هم باید به ثبت برسد.

او اضافه کرد: تخلف باشگاه قطری این است که با بازیکن تحت قرارداد مذاکره نموده است. وی از قبل نامه ای را هم امضا نموده که مقدمات کار را برای پیوستن به تیم قطری انجام داده است. البته ITC این بازیکن هنوز صادر نشده و کمیته شرایط در حال آنالیز این بازیکن است. خلیل زاده به دلیل عدم مشاوره درست پیشنهاد باشگاه الریان را پذیرفت. البته اگر این بازیکن در پرسپولیس بازی می کرد باشگاه الریان هم می توانست از این بازیکن شکایت کند چون او توافقنامه با این باشگاه را امضا نموده است. با وجود اینکه باشگاه کوشش کرد نظر این بازیکن را تامین کند.

وی در مورد پرونده برانکو گفت: روز گذشته 85 هزار دلار به وی پرداخت شد تا بعد از تعطیلی ها تعیین می گردد که او چه رقمی جزئی دیگری از ما طلبکار است. امیدوارم این پرونده سنگین هم برای پرسپولیس به اتمام برسد. به خاطر حواشی اخیر از طرف مدیرعامل باشگاه از مردم مازندران و طرفداران عذر خواهی می کنم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1011

به "حواشی جدایی شجاع ادامه دارد، وکیل باشگاه پرسپولیس: الریان قطر در جذب خلیل زاده دچار تخلف شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حواشی جدایی شجاع ادامه دارد، وکیل باشگاه پرسپولیس: الریان قطر در جذب خلیل زاده دچار تخلف شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید