بازسازی منزل: بازسازی اسپلینتر سل رسما معرفی گردید

به گزارش تور اروپا ارزان، بالاخره پس از یک غیبت طولانی و انتظارهای فراوان از سوی هواداران، شرکت یوبی سافت به صورت رسمی بیان کرد که شعبه تورنتو شرکت یوبی سافت در حال توسعه بازسازی بازی اسپلینتر سل (Splinter Cell) است.

بازسازی منزل: بازسازی اسپلینتر سل رسما معرفی گردید

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

در حالی که برای مدت زیادی یوبی سافت سری بازی اسپلینتر سل را به فراموشی سپرده بود و در این میان هواداران بسیار دلتنگ آن بودند، چند مدت پیش شایعه هایی از بازگشت اسپلینتر سل به گوش خورد. اکنون به نظر می رسد حداقل قسمت هایی از آن شایعه ها صحیح بوده و قرار است دوباره در یک زمان نامشخص شاهد بازگشت سم فیشر و سری بازی اسپلینتر سل باشیم تا حداقل در دورانی که اسنیک و متال گیر سالید هم غیبتی داشته اند، هواداران بازی های اکشن مخفی کاری امیدواری خود را برای تجربه یک بازی مخفی کاری خاطره انگیز و معروف حفظ نمایند.

اگرچه جزئیات خاصی درباره این بازی اعلام نشده است و حتی پلتفرم ها و بازه احتمالی عرضه آن را هم نمی دانیم. در بیانیه معرفی بازی نوشته شده است: یوبی سافت مجوز ساخت توسعه بازسازی اسپلینتر سل را صادر نموده که قرار این است این اثر از ریشه های غنی این برند الهام گرفته باشد. این پروژه به وسیله شعبه تورنتو یوبی سافت راهنمایی خواهد شد. این بازی دوباره از پایه بازسازی خواهد شد و توسعه در موتور بازی سازی یوبی سافت یعنی اسنو دراپ (Sbowdrop) انجام خواهد شد تا یک تجربه نسل بعدی در زمینه های بصری و گیم پلی و بعلاوه نورپردازی پویایی را ارائه دهد که این سری به آن ها معروف است. این همان موتور بازی سازی است که برای توسعه بازی Avatar: Frontiers of Pandora و همین طور بازی جنگ ستارگانی که یوبی سافت قصد ساخت آن را دارد، از آن استفاده شده است.

به همین دلیل، شعبه تورنتو یوبی سافت در حال استخدام نیروهای تازه برای توسعه این اثر است. کریس آوتی (Chris Auty) کارگردان این پروژه و مت وست (Matt West) تهیه نماینده آن خواهد بود. البته، باید در حال حاضر بیش صبر کنیم تا ببینیم شرایط پروژه بازسازی بازی اسپلینتر سل چگونه خواهد بود. آیا قرار است شاهد تغییرات زیادی باشیم یا سعی شده بیشتر فضای آشنای اسپلینتر سل را داشته باشد؟ آیا شاهد ایده هایی خواهیم بود که در عین وفادار بودن به بازی اصلی بتواند آن را امروزی تر کند؟ حتی اینکه بدانیم قرار است مقیاس این بازسازی چقدر باشد و چه بودجه ای صرف آن شده باشد. سال قبل هم معرفی بازسازی شاهزاده پارسی نتوانست آنچنان که باید هواداران را خرسند کند. به خصوص در حال حاضر که یوبی سافت تورنتو در برترین شرایط خود قرار ندارد، این می تواند از اطمینان ما به این پروژه کم کند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1715

به "بازسازی منزل: بازسازی اسپلینتر سل رسما معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: بازسازی اسپلینتر سل رسما معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید