ببینید؛ تریلر نو استارفیلد به گیم پلی بازی می پردازد

به گزارش تور اروپا ارزان، کمپانی بتسدا (Bethesda) اخیرا در رویداد ایکس باکس، تریلر جدیدی از گیم پلی بازی نقش آفرینی استارفیلد منتشر نموده که به گیم پلی بازی می پردازد.

ببینید؛ تریلر نو استارفیلد به گیم پلی بازی می پردازد

دنیا استارفیلد اولین دنیای نو بتسدا در بیش از 25 سال اخیر استودیو است. در این بازی نقش آفرینی که در میان ستارگان جریان دارد می توانید شخصیت خود را ساخته و کهکشان را کاوش کنید. تریلر نو منتشر شده، شخصیتی را نشان می دهد که در ماه کرته (Krete) در جستجوی یک مرکز تحقیقاتی متروکه فرود می آید. تریلر در ادامه گیم پلی اول شخص و سوم شخص را تایید می نماید. شخصیت ذکر شده در نهایت با گروهی از دشمنان وارد درگیری می گردد.

تریلر سپس به شهر نیو آتلانتیس رفته و بیشتر شهر و شخصیت های آن را به نمایش می گذارد. در این میان یک ویدیوی 45 دقیقه ای منتشر شده از پشت صحنه ساخت بازی منتشر شده که در کنار تریلر ذکر شده، به هواداران نگاهی مناسب به به سبک و رویکرد بازی، سیستم خلق شخصیت، مبارزه با سفینه های فضایی و شخصی سازی می دهد. به طور خاص، شخصی سازی سفینه فضایی بسیار عمیق به نظر می رسد اما ظاهرا نبردهای فضایی احتیاج به بهبود دارند. در این میان کاوش هزاران سیاره یک منظره جالب ارائه می دهد.

کفتنی است که بتسدا با تیم سخت افزار ایکس باکس همکاری نموده تا یک دسته و هدست با موضوع بازی و به صورت محدود بسازد. دسته ذکر شده دارای طرحی است که آن را شبیه به پنل یک سفینه فضایی می نماید و بعلاوه یک پد فلزی برنزی دارد. از طرفی اولین هدست سفارشی ایجاد شده به وسیله ایکس باکس، هدست استارفیلد با ترکیب رنگی خود برترین همراه برای کنترلر است. مانند دسته، این هدست نیز دارای بخش های برنزی شفاف و متالیک است. این دو محصول هم اکنون برای خرید از فروشگاه ایکس باکس در دسترس هستند.

در کنار نسخه استاندارد بازی دو نسخه Constellation و پریمیوم نیز برای علاقه مندان در دسترس خواهد بود. نسخه Constellation شامل یک نسخه از بازی، بسته الحاقی Shattered Space Story، تا پنج روز دسترسی زودهنگام، ساعت استارفیلد، استیل بوک، دسترسی به موسیقی ها و آرت بوک به صورت دیجیتالی، پچ Constellation و اسکین هایی برای تجهیزات شخصیت اصلی است. از طرفی نسخه پریمیوم از مواردی نظیر بازی، بسته الحاقی Shattered Space Story، تا پنج روز دسترسی زودهنگام، دسترسی به موسیقی ها و آرت بوک به صورت دیجیتالی و پوسته های ذکر شده خواهد بود. در نهایت در رابطه با مزایای پیش خرید بازی می توان گفت که همه اعضای فعال گیم پس و بعلاوه بازیکنانی که آن را گیش خرید می نمایند، پک Old Mars Skin Pack را دریافت خواهند کرد.

استارفیلد قرار است در تاریخ 6 سپتامبر (15 شهریور) برای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی عرضه گردد. در ادامه می توانید ویدیوها و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 خرداد 1402 بروزرسانی: 27 خرداد 1402 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 2060

به "ببینید؛ تریلر نو استارفیلد به گیم پلی بازی می پردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر نو استارفیلد به گیم پلی بازی می پردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید