بهترین برنامه های فتوشاپ موبایل را بشناسیم

به گزارش تور اروپا ارزان، گاهی اوقات عکس هایی که می گیریم نور یا کیفیت خوبی ندارند؛ اما ژست و لوکیشن عکس مان را دوست داریم. بهتر است بدانید این گونه موارد تا حد قابل توجهی با استفاده از برنامه های حرفه ای فتوشاب موبایل به راحتی بازپروری می شوند. در ادامه خبرنگاران زندگی چند مورد از بهترین و حرفه ای ترین برنامه های فتوشاپ موبایل را معرفی می کند که به راحتی می توانید به عکس های خود افکت دهید و روتوش چهره را با موبایل در سطح کیفی عالی پردازش کنید. همچنین تنظیمات نور، رنگ و تم را به دلخواه خود عوض کنید.

بهترین برنامه های فتوشاپ موبایل را بشناسیم

1. اسنپ سید (snapseed)

یکی از محبوب ترین برنامه های فتوشاپ موبایل است که در سال 2011 توانست برنده بهترین برنامه سال شود که موجب شد کمپانی گوگل اقدام به خرید این برنامه کند. این برنامه قدرتمند فتوشاپ باب میل عکاس های حرفه ای یا کسانی که دوست دارند تغییرات حرفه ای بر عکس های خود پیاده کنند است. اسنپ سید برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس طراحی شده است. این برنامه رایگان است و زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی، ژاپنی، چینی و عربی را پشتیبانی می کند.

2.پولار (polarr)

برنامه پولار در ابتدا تنها برای آی او اس تهیه شده بود؛ اما به علت استقبال زیاد طراحی این برنامه در 2015 برای اندرویدی های هم انجام شد. این برنامه افکت های بسیاری را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. چنان که شما خواهان فیلتر و افکت های شخصی برای خود باشید می توانید برنامه را با پرداخت هزینه ارتقا دهید و پنل شخصی خود را ایجاد کنید. استفاده از این برنامه در ابتدا ممکن است کمی گیج کننده باشد؛ ولی می توانید روی یک عکس آزمون و خطا را انجام دهید و یاد بگیرید.

در این باره بخوانید:

اپلیکیشن یادآوری تاریخ، برای آنهایی که مشغله های زیادی دارند

در قرنطینه شطرنج آنلاین بازی کنیم

3. 1998cam

اگر می خواهید به عکس های خود تم قدیمی با لکه های سفید و نوری قرمز در کنارش بدهید این برنامه به کارتان می آید. شبیه سازی این نرم افزار مشابه دوربین های سال 1998 است. بیش از 60 فیلتر متنوع در لیست امکانات این برنامه به چشم می خورد که استفاده از آن ها جذابیت تصاویر را دو چندان نموده و تجربه ای بی نظیر را در اختیارتان می گذارد. پس از ثبت و اعمال هر گونه افکتی پیش نمایش آن را به سرعت مشاهده کنید تا در صورت وجود نقص، از ذخیره آن جلوگیری نمایید. این برنامه امکان اثرات سه بعدی و همچنین تاریخ روی عکس را برای شما به وجود می آورد.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1152

به "بهترین برنامه های فتوشاپ موبایل را بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین برنامه های فتوشاپ موبایل را بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید