تاریخ معرفی گلکسی اس 11 در یک تیزر تبلیغاتی معین شد

به گزارش تور اروپا ارزان، همین ابتدای مطلب باید بگوییم که طبق گزارش های مختلف، به نظر می رسد سامسونگ قرار است نام گذاری گوشی های گلکسی اس را تغییر دهد و به جای معرفی گلکسی اس 11 به احتمال زیاد شاهد رونمایی از گوشی های گلکسی اس 20 خواهیم بود. در یک تیزر تبلیغاتی که به تازگی فاش شده، عبارت GALAXY دیده می گردد و در انتهای آن هم می توانیم تاریخ 11 فوریه (22 بهمن) را مشاهده کنیم. اگرچه هنوز گزارش موثقی در خصوص محل برگزاری این مراسم منتشر نشده، ولی به احتمال زیاد بار دیگر در شهر سان فرانسیسکو سامسونگ از این گوشی ها رونمایی خواهد نمود. در ادامه می توانید این تیزر کوتاه را تماشا کنید.

تاریخ معرفی گلکسی اس 11 در یک تیزر تبلیغاتی معین شد

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

دو شکل هندسی که در این تیزر میان نام گلکسی دیده می شوند، به احتمال زیاد به دو رونمایی مهم اشاره دارند. مستطیل سمت چپ یادآور ماژول دوربین گلکسی اس 11 پلاس یا اس 20 اولترا است. مربع سمت راست هم احتمالا مربوط به نسل جدید گلکسی فولد است که طبق تصاویر و گزارش های منتشر شده، از طراحی عمودی بهره می برد و ظاهرا زیر 1000 دلار قیمت دارد.

گوشی های گلکسی اس 11 یا گلکسی اس 20 با تراشه اسنپ دراگون 865 یا اگزینوس 990 معرفی می شوند. گران ترین مدل از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره می برد و دو مدل دیگر هم مجهز به دوربین اصلی با رزولوشن بالا خواهند بود. در هر صورت اگر این تاریخ صحت داشته باشد، حدود 40 روز دیگر از این گوشی ها رونمایی می گردد و تا آن موقع بدون شک می توانیم به اطلاعات بیشتری در خصوص آن ها اشاره کنیم.

منبع: XDA-Developers

امر

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 484

به "تاریخ معرفی گلکسی اس 11 در یک تیزر تبلیغاتی معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ معرفی گلکسی اس 11 در یک تیزر تبلیغاتی معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید