تور کانادا: تخلیه شهرکی با گرمای 49.5 درجه سانتیگراد در کانادا

به گزارش تور اروپا ارزان، در پی محاصره بسیاری از ساختمان های منطقه ای در یک آتش سوزی خودبه خودی عظیم، برای شهرکی در استان بریتیش کلمبیای کانادا که دمای آن اخیرا به 49.5 درجه سانتی گراد رسیده، دستور تخلیه صادر شده است.

تور کانادا: تخلیه شهرکی با گرمای 49.5 درجه سانتیگراد در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران، دستور تخلیه شهرک لیتون که بیش از 200 نفر جمعیت دارد پس از آن صادر شد که مقام ها در خصوص رو به وخامت رفتن سریع شرایط آتش سوزی افسارگسیخته در این منطقه هشدار دادند.

در دستور تخلیه آمده است: آتش سوزی در لیتون ساختمان ها و ایمنی اهالی را به خطر انداخته است و بهتر است تمامی اهالی از این شهرک به جای امنی بروند.

جان پولدرمن، شهردار لیتون گفت: شرایط وحشتناکی است. تمام شهرک را آتش فرا گرفته است. 15 دقیقه بعد از برخاستن دود نخستین آتش سوزی، به ناگهان آتش همه جا را درنوردید.

به گزارش ایندیپندنت، چگونگی وقوع آتش سوزی در این شهرک که شبیه به دهکده کوچکیست معین نیست اما چند روز قبل از این حادثه، موج گرمای شدید در کانادا سبب شد دمای هوا به اندازه بی سابقه ای بالا رود. یک روز قبل از آتش سوزی، دمای هوا در لیتون برای سومین روز پیاپی به سطحی رسید که رکورد جدیدی در تاریخ کانادا بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1507

به "تور کانادا: تخلیه شهرکی با گرمای 49.5 درجه سانتیگراد در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: تخلیه شهرکی با گرمای 49.5 درجه سانتیگراد در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید