تصمیم تازه علیرضا دبیر برای فرستادن تیم ملی کشتی به آمریکا

به گزارش تور اروپا ارزان، رقابت های جام جهانی کشتی آزاد در روز های 19 و 20 آذر به میزبانی آمریکا برگزار می گردد.

تصمیم تازه علیرضا دبیر برای فرستادن تیم ملی کشتی به آمریکا

در فاصله 2 ماه تا برگزاری این رقابت ها، سایت روسی wrestdag، روز چهارشنبه مدعی شد به علت احتمال عدم صدور ویزا برای تیم ایران، احتمالا این رقابت ها بدون حضور ایران برگزار می گردد و اسلواکی جایگزین ایران خواهد شد.

اما پیگیری خبرنگار ایسنا از فدراسیون کشتی حاکیست تیم ملی کشتی آزاد ایران میخواهد برای حضور در این رقابت ها راهی آمریکا گردد و مذاکرات لازم برای صدور ویزا برای تمامی نفرات کاروان ایران نیز صورت گرفته است.

در جریان رقابت های قهرمانی دنیا در صربستان نیز مسئولان آمریکا در مذاکره با علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی از تیم ایران برای حضور در این رقابت ها دعوت کردند، اما دبیر شرط حضور ایران در جام دنیای آمریکا را به صدور ویزا برای تمامی نفرات اعزامی بدون کم و کاست منوط کرد که این درخواست نیز مورد موافقت طرف آمریکایی نهاده شد.

با این اوصاف در صورتیکه میزبان نسبت به صدور ویزا برای تمامی نفرات ایران اقدام کند، مسئولان فدراسیون کشتی به طور حتم تیم ملی را راهی این مسابقات خواهند کرد.

بر همین اساس نیز طی هفته های آینده نفرات اعزامی برای طی کردن مراحل دریافت ویزا، راهی دوبی یا ارمنستان خواهند شد.

با توجه به اینکه این رویداد در تقویم اتحادیه دنیای به عنوان یک رویداد رسمی ثبت شده، غیبت در آن می تواند تبعاتی را برای کشتی ایران داشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مهر 1401 بروزرسانی: 15 مهر 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1950

به "تصمیم تازه علیرضا دبیر برای فرستادن تیم ملی کشتی به آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم تازه علیرضا دبیر برای فرستادن تیم ملی کشتی به آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید