روسیه و گزارش ها درباره حمایت از کشته شدن نظامیان آمریکایی در افغانستان

به گزارش تور اروپا ارزان، روسیه گزارش رسانه ها درباره حمایت مسکو از کشته شدن نیروهای آمریکایی در افغانستان و مشخص پاداش برای کشتار این نیروها را رد کرد.

روسیه و گزارش ها درباره حمایت از کشته شدن نظامیان آمریکایی در افغانستان

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، سفارت روسیه در آمریکا در توئیتی اتهامات بی اساس و بی نام مبنی بر اینکه مسکو مغز متفکر کشتار نیروهای آمریکایی در افغانستان است را تکذیب کرد.

سفارت روسیه اضافه کرد که این گزارش که توسط نیویورک تایمز منتشر شد، به تهدیدات مستقیم برای جان کارمندان روسیه در سفارت های این کشور در واشنگتن و لندن منجر شده است.

بیانیه می افزاید: در حالی که دلیلی برای مقصر دانستن روس ها وجود ندارد، نیویورک تایمز اقدام به ایجاد اخبار جعلی جدیدی نموده است.

سفارت روسیه همچنین تاکید نمود که عدم آگاهی نیویورک تایمز از همکاری مسکو و واشنگتن در رابطه با فرایند صلح افغانستان سبب انتشار چنین گزارشی شده است.

نیویورک تایمز به نقل از منابع اطلاعاتی آمریکا گزارش داده که روسیه به شبه نظامیان برای کشتن نیروهای آمریکایی و ناتو در افغانستان جایزه می داد.

این نشریه آمریکایی نوشت که واشنگتن ماه ها قبل تعیین کرد که یک واحد اطلاعاتی ارتش روسیه مرتبط با عملیات ترور در اروپا سال گذشته برای حملات موفقیت آمیز علیه نیروهای خارجی مستقر در افغانستان پاداش هایی را ارائه نموده بود.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 894

به "روسیه و گزارش ها درباره حمایت از کشته شدن نظامیان آمریکایی در افغانستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه و گزارش ها درباره حمایت از کشته شدن نظامیان آمریکایی در افغانستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید